loader

Polacy wybierają lody w dużych opakowaniach

„Prace nad naszą lodową ofertą przebiegały w ścisłej współpracy lodowych technologów z działu R&D i wyodrębnionego zespołu specjalistów w dziale marketingu. Pierwszym etapem były wielowymiarowe badania konsumenckie i analizy przestrzeni rynkowych, dzięki którym zidentyfikowaliśmy nowe oczekiwania odnośnie tej kategorii. Pozwoliło to na wypracowanie m.in. konceptu lodów premium. Mowa o nowej linii E.Wedel OH!, obejmującej cztery warianty smakowe lodów na patyku oraz dwa warianty lodów w kubkach o pojemności 460 ml” – wyjaśnia Tomasz Trela.

Premierowa linia OH! stanowi kolejny dowód potwierdzający otwartość na zmiany, która wyróżnia firmę Wedel. Lody tej submarki cechują wyjątkowe receptury opracowane przez dział rozwoju produktu firmy, zawartość chrupiącej czekolady (mlecznej, białej i białej karmelowej), a także różnorodne dodatki multisensoryczne: migdały, orzechy arachidowe, truskawki, kruche ciasteczka, słony sos karmelowy, sorbet truskawkowy. Zamknięto je w opakowaniach o prostym designie, który dodatkowo podkreśla charakter premium.

Multisensoryka gwarantująca wielozmysłową przyjemność jest obecna także w pozostałych pozycjach lodowego portfolio E.Wedel, stanowiąc jego niepowtarzalny atrybut. Wpisując się w trend współpracy między producentami różnych kategorii, w kooperacji z marką Felix stworzono lody na patyku, będące unikalnym połączeniem śmietankowej masy lodowej z pastą arachidową, oblanej oryginalną wedlowską czekoladą mleczną, z zatopionymi pieczonymi chrupiącymi orzechami koproducenta.

Zespół lodowy Wedla w swojej pracy sięga po różne koncepty, zawsze stawiając na najwyższą jakość, czego efektem są dwa Sorbety – mango w białej czekoladzie oraz malinowy w gorzkiej czekoladzie. Śmiałe eksperymenty wynikają z odwagi zespołu, ale także z faktu, że czekolada świetnie komponuje się również z nutami owocowymi.

Tegoroczne portfolio obejmuje także inne pozycje znane z poprzednich sezonów, które szczególnie przypadły do gustu konsumentom – lody Czekotubka oraz lody w rożku.

Czekoladowa ekspertyza

Wedel, jeden z trzech liderów branży czekoladowej w Polsce, jest obecny w kategorii lodów od 2018 r., kiedy zadebiutowały lody Ptasie Mleczko® o smaku waniliowym w formacie na patyku. Od tego czasu w firmie działa zespół odpowiedzialny wyłącznie za kategorię lodową, którego zadaniem jest rozwijanie tej części biznesu. Pełni pasji i zaangażowania specjaliści nie boją się przecierać nowych szlaków i tworzą wysokojakościową ofertę, wyróżniającą się na rynku. W swojej pracy korzystają także z wieloletniego doświadczenia Wedla w produkcji najwyższej jakości czekolady – proces prowadzenia projektów R&D zarówno w segmencie słodyczy, jak i lodów jest bowiem zbliżony.

„Czekoladowa ekspertyza i wedlowska kultura współpracy między działami są nieocenione, jednak jednocześnie należy pamiętać, że lody to odrębna kategoria, wymagająca specjalnego podejścia. Myśląc o niej poważnie, inwestujemy więc w specyficzne kompetencje, aby możliwie wykorzystywać tkwiący w tym rynku potencjał” – podsumowuje Tomasz Trela.

Źródło informacji: PAP / Wedel

author avatar
Capital24.tv
Capital24.tv - Nakręcamy biznes! Capital24.tv to pierwsza w Polsce internetowa telewizja biznesowa, która dostarcza wartościowe informacje, analizy oraz ekspertyzy związane z rynkiem gospodarczym i finansowym. Serwis został stworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy i ekspertów, którzy prezentują treści w przystępnej i atrakcyjnej formie. Platforma umożliwia firmom założenie bezpłatnych profili, na których mogą publikować wiadomości, zdjęcia, podcasty oraz wideo, a także zintegrować je z kontem na YouTube. Dzięki licencji Creative Commons, treści zamieszczone na Capital24.tv są dostępne dla dziennikarzy i blogerów do bezpłatnego pobierania i udostępniania, co sprzyja szerzeniu wiedzy na temat polskiego biznesu i rynku kapitałowego.

1 2

O autorze