Profile firm

Jakimowicz: Fitness i siłownia to rewia mody

2017.10.03 14:14
Autor:

- Chodzę na siłownię. Ćwiczę w miarę regularnie 2-3 razy w tygodniu. To jest już nawyk, który mam od 20 lat. Gram w piłkę nożną, mamy Reprezentacje Artystów Polskich. To też są treningi, mecze i wyjazdy. Raczej sportowo żyję – mówi newsrm.tv Jarosław Jakimowicz, aktor.
 

Aktor przyznaje, że bieganie nie należy do jego ulubionych dyscyplin. Jeżeli już biega to na bieżni.

- Nie należę to tych facetów, którzy ćwiczą w obcisłych spodniach, leginsach. Oczywiście mam swoje ulubione. Wiadomo dziś to wszystko musi być „imagowe”. To są kolory, wzory, dobre buty. Dzisiaj fitness i siłownia to rewia mody. Trzeba się również do tego dopasować – opowiada Jarosław Jakimowicz i dodaje – To są na pewno trendy, które żeby było śmieszniej, mam wrażenie bardziej faceci kreują niż kobiety. Kobiety są ubrane bardziej neutralnie. Faceci muszą mieć te firmowe całe zestawy i to widać na siłowniach.

Komenatrze
Inne
Polecane
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Smacznie, lekko i w swoim tempie, czyli jedz zdrowo z Salatino Sport / Zdrowie
Smacznie, lekko i w swoim tempie, czyli jedz zdrowo z Salatino
Często jesteśmy zabiegane próbując pogodzić życie rodzinne
z zawodowym. Mamy większą świadomość potrzeby zdrowego odżywiania, więcej
Lider opieki ortopedycznej Rehasport w szpitalu Medicover na warszawskim Wilanowie
Profesjonalna pomoc medyczna z powodu urazów, wypadków czy kontuzji, kompleksowe leczenie oraz rehabilitacja pod okiem wybitnych specjalistów, więcej
Dolby Laboratories zmienia siedzibę i przenosi się do większego biura w Business Garden Wrocław
Dolby Laboratories zmienia siedzibę i przenosi się do większego biura w Business Garden Wrocław
6 grudnia 2017 r. – firma Dolby Laboratories, Inc. odebrała klucze do nowej siedziby w Business Garden Wrocław, kompleksu stanowiącego więcej
Polskie firmy roku 2017 nie zaliczą jako udanego
Polskie firmy roku 2017 nie zaliczą jako udanego
Należy spodziewać się 15% wzrostu liczby niewypłacalności przedsiębiorstw.
więcej
Bankowość a Generacja Z Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?
Bankowość a Generacja Z Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?
Według niektórych prognoz, do roku 2020 tak zwane Zetki będą stanowić aż 40 procent wszystkich konsumentów, a ponadto będą wykazywać więcej