loader

Kompleksowa platforma dla księgowości i firm

 

Wielofunkcyjna platforma dla księgowości i firm

SaldeoSMART jest produktem stworzonym i rozwijanym przez firmę BrainSHARE IT Sp. z o. o., który pozwala na odczytywanie danych z dokumentów, optymalizację pracy biur rachunkowych, kancelarii podatkowych i działów księgowych firm, a także elektroniczny obieg dokumentów i komunikację między księgowym i klientem.

Oferta SaldeoSMART dla biur rachunkowych składać się będzie obecnie z pakietów: Odczytywanie Dokumentów, Obieg Dokumentów i Komunikacja z Klientem. Odczytywanie Dokumentów umożliwia automatyczny odczyt skanowanych dokumentów, wyeksportowanie ich do pliku i import w wybranym programie księgowym. Obieg Dokumentów pozwala na indywidualną konfigurację przez biuro rachunkowe obiegu dokumentów dla firmy w ramach elektronicznego archiwum dokumentów a Komunikacja z Klientem na komunikację między Biurem Rachunkowym i Klientami. 

SaldeoSMART integruje się z ponad 30-stoma programami księgowymi, m.in. z Comarch Optima, Sage Symfonia, Enova, R2Księga, Insert, TaxPro, Buchalter i inne. SaldeoSMART w nowej odsłonie jest wielofunkcyjną platformą. Połączenie dotychczasowych marek i wprowadzenie systemu „pakietowego” korzystnie wpłynie na realizację planów rozwojowych SaldeoSMART i pozwoli na dostarczenie użytkownikom jeszcze skuteczniejszego narzędzia do pracy.

Więcej na www.saldeosmart.pl.

author avatar
Imagine PR

1 2

O autorze