Technologie
Godfire: Rise of Prometheus na GDC. Premiera w drugim kwartale 2014.
Wczoraj rozpoczęła się kampania promocyjna nowego hitu autorstwa Vivid Games – Godfire: Rise of Prometheus. Najnowsze materiały video zostały zaprezentowane na konferencji GDC (Game Developers Conference) w San Francisco.
Godfire: Rise of Prometheus to mobilna gra akcji następnej generacji. Super-produkcja jest współtworzona ze światowej klasy studiem graficznym Platige Image. – Rozpoczęcie kampanii promocyjnej oznacza, że dużymi krokami zbliżamy się do premiery. Obecnie wszystko wskazuje na to, iż odbędzie się to w II kwartale tego roku. Jakość produkcji ma dla nas priorytetowe znaczenie. – mówi Remigiusz Kościelny, Prezes Vivid Games.
Vivid Games rozpoczął promocję gry podczas największej konferencji branżowej GDC w San Francisco – Godfire spotyka się ze świetnym przyjęciem wszystkich partnerów biznesowych oraz prasy. Jestem przekonany, iż w dniu premiery będzie to najlepsza mobilna gra akcji – mówi Jan Chichłowski, Brand Manager Vivid Games.
Udostępnione materiały graficzne prezentują wysoką jakość wizualną produktu, elementy rozgrywki i mechaniki gry – Dostarczamy produkt, który przewyższa konkurencję pod kątem wizualnym, a także oferuje graczom niespotykany dotychczas na platformach mobilnych dynamiczny system walki z wieloma przeciwnikami, oraz swobodną eksplorację świata gry. W trakcie kampanii promocyjnej krok po kroku odkrywać będziemy kolejne informacje dotyczące gry – zapowiada Kościelny.
Godfire: Rise of Prometheus to kolejna po Real Boxing wysoko budżetowa gra mobilna produkcji Vivid Games. Pod koniec lutego wielokrotnie nagradzany Real Boxing miał premierę w sklepie Apple MacStore trafiając na listy najlepiej sprzedających się tytułów. W najbliższych miesiącach ukaże się wersja PC, natomiast już 27 marca wersja mobilna zostanie wzbogacona o kolejną znaczącą aktualizację wprowadzającą m.in. tygodniowe turnieje on-line oraz integrację z portalem Facebook.