loader

forDrivers – alternatywą dla kart lojalnościowych

Oto innowacyjne narzędzie, dzięki któremu można nie tylko zachęcić społeczność kierowców do codziennej bezpiecznej jazdy, ale także pozyskać i utrzymać jako lojalnych klientów. ForDrivers prezentuje rozwiązanie, dzięki któremu można wreszcie zmonetyzować siłę tkwiącą w społeczności użytkowników.

W Polsce rozpoczęto wdrażanie nowatorskiego projektu forDrivers, który umożliwi nie tylko pozyskanie nowych klientów wśród kierowców, ale także utrzymanie istniejących. A jednocześnie dzięki innowacyjnej grywalizacji pozytywnie wpłynie na bezpieczeństwo na drogach. To zaś ma ogromne przełożenie dla gospodarki. Bezpieczniejsza jazda oznacza zmniejszenie liczby wypadków oraz utrudnień na drogach, krótszy czas jaki tracą kierowcy na postój w korkach, mniejsze kwoty przeznaczone na odszkodowania, jak również wszelkie koszty leczenia i rehabilitacji znacząco obciążające budżety firm z branży ubezpieczeniowej.

Choć samo zjawisko budowania społeczności i mobilizowania poprzez zdobywanie punktów, gwiazdek czy innych sposobów na zwiększenie wiarygodności i poprawę statusu nie jest niczym nowym w Europie, to forDrivers wprowadza innowacyjne rozwiązania, których dotąd nie stosowano. Nie wystarczy bowiem motywować kierowców do bezpieczniejszej jazdy stosując jedynie rozwiązania sprowadzające się tylko do poprawy statusu użytkownika. By w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w sile społeczności należy zastosować zasady grywalizacji powiązane z określonymi bonusami. I uzyskać tak istotne dla biznesu utrzymanie klientów.

author avatar
ASCG PR

1 2

O autorze