Profile firm
NISSAN NISSANTransport
Lexus LexusTransport
First Data First DataFinanse
ZBP ZBPOrganizacje
PMPG PMPGMedia
Zarządzanie

Kulinarny team building w CulinaryOn

2019.08.28 17:00
Autor:

 

CulinaryOn to największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz wyjątkowy gastronomiczny plac zabaw, który zapewnia niezapomniane emocje na eventach dla sektora B2B oraz klientów indywidualnych. Specjalizuje się również w projektowaniu doświadczeń związanych z budowaniem zespołu. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz zajęć pobudzających kreatywność, czy chcesz wzmocnić pracę zespołową, zajęcia można dostosować do indywidualnych potrzeb firmy, by podkreślić jej wartości lub przesłania.

 

Wspólne pokonywanie przeszkód czy zaliczanie zadań kształtują umiejętności nawiązania kontaktu z ludźmi, budowania i utrzymywania długotrwałych relacji, a także zrozumienia i zaakceptowania odmiennych zachowań. CulinaryOn oferuje to poprzez połączenie dobrej zabawy, przyjemnych doznań kulinarnych oraz elementów team buildingu pod okiem doświadczonych ekspertów w ramach tzw. klas, które mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów i podkreślać wartości wyznawane na co dzień przez dane firmy lub działy HR.

 

Steve Jobs nie wynalazł telefonu, lecz zaproponował unikatowy sposób jego „doświadczania”. My też nie odkryliśmy lekcji gotowania, ale zapewniamy możliwość doświadczenia ich na zupełnie innych płaszczyznach — mówi Giulio D’Erme, partner zarządzający CulinaryOn.

 

Klasy mistrzowskie i profesjonalizm

CulinaryOn stawia na wysoki poziom profesjonalizmu. Każdy klient otrzymuje osobistego menedżera, a zespół składa się z szefa kuchni, sous chefa, barmana, kierownika imprezy oraz fotografa. W CulinaryOn można przygotować potrawy z całego świata i delektować się wyszukanymi drinkami oraz wybierać spośród różnych scenariuszy dotyczących rodzaju rozrywki i przebiegu zajęć. Przestronne studia z salą konferencyjną mogą pomieścić do 200 osób jednocześnie i są doskonale wyposażone na spotkania firmowe czy imprezy okolicznościowe.

W ramach szerokiej gamy klas mistrzowskich, o tematach takich jak np. haute cuisine, kuchnia francuska, hiszpańska, singapurska, wegetariańska, grecka, polska i tajska, uczestnicy doświadczą przede wszystkim współpracy z najlepszymi szefami kuchni. Pod czujnym okiem wykwalifikowanego zespołu będą mogli przygotować trzy wspaniałe potrawy w ciągu trzech godzin. A to dopiero początek atrakcji, jakie CulinaryOn zamierza zaproponować w Polsce.

 

Wykorzystanie kapitału ludzkiego w firmie

Dzięki warsztatom team buildingowym w CulinaryOn tworzy się silny zespół z liderem na czele, ukierunkowany na wspólny cel. Każdy uczestnik wykonuje przydzielone mu zadania. Dzięki temu każdy wie, co do niego należy i za co jest odpowiedzialny. Działania nie są dublowane, żaden obszar nie zostaje pominięty. To odróżnia działania integracyjne od team buildingowych – podczas integracji nie wyznaczamy ról w grupieani lidera, co ma miejsce podczas team buildingu.

 

Nie tylko gotowanie

CulinaryOn – to część formuły EPIC, która skupia w sobie też inne marki – WineOn i PaintOn, które zapewniają wyjątkowe doznania związane z degustacją wina i malowaniem zespołowym.

 

Założona w 2012 roku w Moskwie firma ma globalne ambicje. Opisuje się jako „Kulinarny Disneyland” i posiada 19 studiów na całym świecie. Tylko w 2018 roku CulinaryOn gościło ponad 100 000 klientów. Studio w Warszawie otworzy swoje podwoje już we wrześniu w Galerii Ethos na Placu Trzech Krzyży.

 

 

Komenatrze
Profile firm z podobnej branży
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Czy pirotechnika w Polsce jest biznesem sezonowym?
Liczne dane pokazują,że aż 70% sprzedaży fajerwerków w Polsce ma miejsce przez cały rok. więcej
Raport Polskiej Firmy Doradczej: Brak pracowników to mit
Raport Polskiej Firmy Doradczej: Brak pracowników to mit
Polska Firma Doradcza przygotowuje raport na temat kondycji małych i średnich firm w Polsce. więcej
Nowa inwestycja Sunfish Partners
Nowa inwestycja Sunfish Partners
Fundusz venture capital z Berlina, specjalizujący się w finansowywaniu startupów wykorzystujących technologie z zakresu deep tech, więcej
Kulinarny team building w CulinaryOn
Kulinarny team building w CulinaryOn
CulinaryOn to największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz wyjątkowy gastronomiczny plac zabaw, który zapewnia niezapomniane emocje na więcej
CulinaryOn – międzynarodowa kulinarna marka debiutuje w Polsce
CulinaryOn – międzynarodowa kulinarna marka debiutuje w Polsce
CulinaryOn to największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz wyjątkowy gastronomiczny plac zabaw, który zapewnia niezapomniane emocje na więcej