Profile firm
Play PlayTelekomunikacja
Zacznij.biz Zacznij.bizOrganizacje
Oras OrasBiznes
Nokaut.pl Nokaut.pl Handel
Ingenico IngenicoBiznes
HSBC HSBCBanki
AEC AECTransport
Zarządzanie

CulinaryOn – międzynarodowa kulinarna marka debiutuje w Polsce

2019.08.08 17:00
Autor:


CulinaryOn to największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz wyjątkowy gastronomiczny plac zabaw, który zapewnia niezapomniane emocje na eventach dla sektora B2B oraz klientów indywidualnych. Założona w 2012 roku w Moskwie firma ma globalne ambicje. Opisuje się jako „Kulinarny Disneyland”, gdzie pod uważnym kierownictwem doświadczonego zespołu będzie można przygotowywać wyszukane potrawy z całego świata.

 

Otwarte w sercu Warszawy studio, w dobrze położonym miejscu na Placu Trzech Krzyży, zapewni łatwy dostęp dla klientów korporacyjnych oraz indywidualnych.

 

Wybraliśmy Polskę m.in. ze względu na rosnącą gospodarkę, a więc też zamożność społeczeństwa. Przede wszystkim jednak przyciągnęło nas coś, co określamy jako zaciekawienie doświadczeniami kulinarnymi — chęć testowania smaków i próbowania nowych rzeczy. To także kwestia dostępu do wykwalifikowanych pracowników mówiących w językach obcych. Właśnie dlatego chcemy stąd prowadzić ekspansję w regionie — wyjaśnia Alex Blanc, współzałożyciel CulinaryOn.

 

CulinaryOn oferuje studia kulinarne, które mogą pełnić np. funkcję szkół  team buildingu, gdzie można nauczyć się pracować zespołowo. Klasy mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów i podkreślać wartości wyznawane na co dzień przez dane firmy lub działy HR.

 

Steve Jobs nie wynalazł telefonu, lecz zaproponował unikatowy sposób jego „doświadczania”. My też nie odkryliśmy lekcji gotowania, ale zapewniamy możliwość doświadczenia ich na zupełnie innych płaszczyznach — mówi Giulio D’Erme, partner zarządzający CulinaryOn.

 

CulinaryOn stawia na wysoki poziom profesjonalizmu. Każdy klient otrzymuje osobistego menedżera, a zespół składa się z szefa kuchni, sous chefa, barmana, kierownika imprezy oraz fotografa. W CulinaryOn można przygotować potrawy z całego świata i delektować się wyszukanymi drinkami oraz wybierać spośród różnych scenariuszy dotyczących rodzaju rozrywki i przebiegu zajęć. Przestronne studia z salą konferencyjną mogą pomieścić do 200 osób jednocześnie i są doskonale wyposażone na spotkania firmowe czy imprezy okolicznościowe.

 

CulinaryOn – to część formuły EPIC, która skupia w sobie też inne marki – WineOn i PaintOn, które zapewniają wyjątkowe doznania związane z degustacją wina i malowaniem zespołowym.

 

W ramach szerokiej gamy klas mistrzowskich, o tematach takich jak np. haute cuisine, francuska, hiszpańska, singapurska, wegetariańska, grecka, polska i tajska, uczestnicy doświadczą przede wszystkim współpracy z najlepszymi szefami kuchni. Pod czujnym okiem wykwalifikowanego zespołu będą mogli przygotować trzy wspaniałe potrawy w ciągu trzech godzin. A to dopiero początek atrakcji, jakie CulinaryOn zamierza zaproponować w Polsce.

 

Po dopracowaniu naszych kulinarnych warsztatów zaczęliśmy myśleć o innych tematach. To model, który może być skalowalny — w wielu krajach i dziedzinach. Tak narodziła się koncepcja PaintOn, nauki malowania połączonej z team-buildingiem, a także pomysł poszerzenia CulinaryOn o degustację win, czyli WineOn. Pracujemy też nad wariantem bazującym na quizach — dodaje Giulio D’Erme.

 

CulinaryOn tylko w 2018 roku gościło ponad 100 000 klientów i posiada 19 studiów na całym świecie. Studio w Warszawie otworzy swoje podwoje już we wrześniu.

 

Komenatrze
Profile firm z podobnej branży
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Trendy mieszkaniowe podczas pandemii Zarządzanie
Trendy mieszkaniowe podczas pandemii
Pandemia koronawirusa w Polsce dotknęła w zasadzie wszystkie branże. Jedną z tych, które pozytywnie przetrwały ten kryzys, jest rynek więcej
Obcas – paryski szyk wciąż w modzie
Obcas – paryski szyk wciąż w modzie
Mimo iż w każdym sezonie modny jest inny rodzaj obuwia, to już od wielu lat widoczny jest jeden powtarzający się model – na obcasie. więcej
Zielonki Residence na półmetku sprzedaży
Zielonki Residence na półmetku sprzedaży
Stołeczny deweloper Kreator Dom Invest sprzedał blisko osiemdziesiąt ze 162 lokali zaprojektowanych w ramach inwestycji Zielonki Residence w więcej
Inwestycje i rozwój Warszawy Zachodniej
Inwestycje i rozwój Warszawy Zachodniej
Zachodnia część Warszawy przeżywa w ostatnim czasie renesans pod względem rozwoju oraz nowych inwestycji deweloperskich. więcej
Rynek mieszkaniowy. Dokąd Polacy uciekają w czasach pandemii?
Rynek mieszkaniowy. Dokąd Polacy uciekają w czasach pandemii?
Jednym z najbardziej widocznych trendów stała się ucieczka z dużych miast. więcej