Profile firm
Symetria PR Symetria PRPR / Marketing
T-Mobile T-MobileTelekomunikacja
Info. Prasowe Info. PrasowePR / Marketing
EY EYDoradztwo
KNF KNFFinanse
Polkomtel PolkomtelTelekomunikacja
PGNiG SA PGNiG SAEnergetyka
MMC Polska MMC PolskaOrganizacje
Zarządzanie

Artur Kapacki laureatem konkursu Ambasador Call Center 2016

2016.10.21 12:15
Autor:

Zakończyła się druga edycja konkursu Ambasador Call Center. W kategorii Manager zwyciężył Artur Kapacki – prezes zarządu firmy Telmon, którego wyróżniono za aktywną współpracę i zaangażowanie w zakresie budowania wizerunku współczesnego telemarketera.
 

Ambasador Call Center to pierwszy konkurs w Polsce skierowany do telemarketerów, firm i managerów prowadzących aktywne działania na rzecz popularyzacji i budowania pozytywnego wizerunku branży contact center. Konkurs organizowany jest przez ccnews.pl – największy w Polsce portal branży call center. Podczas tegorocznej edycji nominowani uczestnicy ubiegali się o tytuł Ambasadora w jednej z trzech kategorii: Konsultant, Manager i Firma.
 

Artur Kapacki odebrał statuetkę dla najlepszego managera za zaangażowanie w budowanie pozytywnego wizerunku branży contact center. Jury zwróciło uwagę nie tylko na aktywną obecność laureata we wszystkich wydarzeniach związanych z branżą, ale doceniło też chęć jego dzielenia się wiedzą i działania edukacyjne, takie jak liczne artykuły i wypowiedzi eksperckie, które przyczyniły się do budowania świadomości sektora contact center.
 

Niezmiernie mi miło, że zostałem Ambasadorem Call Center. Zwycięstwo w takim konkursie to dla mnie ogromne wyróżnienie. Łączę z tą branżą całą swoją karierę, sam przecież zaczynałem, pracując „na słuchawkach”. Taka nagroda zobowiązuje, dlatego przez następny rok zamierzam jeszcze mocniej działać na rzecz budowania dobrego wizerunku telemarketerów – podkreśla Artur Kapacki, prezes zarządu Telmon.
 

Jurorzy dostrzegli także zaangażowanie całego contact center Telmon w działania edukacyjne na rzecz branży – Telmon otrzymał nominację do nagrody Ambasadora w kategorii Firma. Ponadto, obok Artura Kapackiego, wśród kandydatów do zwycięstwa znalazły się też trzy telemarketerki, nominowane w kategorii Konsultant.
 

W jury zasiedli branżowi eksperci, przedstawiciele mediów, PR-owcy, doświadczeni marketerzy oraz trenerzy zajmujący się personal brandingiem. Uroczysta Gala Finałowa odbyła się 12 października w Business Link na Stadionie Narodowym. Rozdanie nagród poprzedziły prelekcje wygłoszone przez reprezentantów konkursowego jury. W wydarzeniu wzięli udział nominowani uczestnicy oraz przedstawiciele in house contact centers, outsourcingu i dostawców technologii dla branży contact center.

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
MMC Polska MMC PolskaUsługi
Work Service Work ServiceUsługi
Podstawowe informacje:


E-mail:
WWW:


www.telmon.pl

Wiadomości firmowe

Call center bez tajemnic, czyli od czego zależy być albo nie być w branży Zarządzanie
Call center bez tajemnic, czyli od czego zależy być albo nie być w branży
Polska stała się niekwestionowanym liderem branży outsourcingu. Co to oznacza dla firm z sektora telemarketingu? więcej
Pochwała na wagę złota – w jaki sposób powiedzieć pracownikowi, że Ci zależy
Pochwała na wagę złota – w jaki sposób powiedzieć pracownikowi, że Ci zależy
Jak prawidłowo motywować swoich pracowników? Odpowiedzi na to pytanie poszukuje niejeden przedsiębiorca, któremu zależy na efektywnej pracy więcej
Jak ryba w wodzie, czyli co cechuje skutecznego telemarketera?
Jak ryba w wodzie, czyli co cechuje skutecznego telemarketera?
Telemarketing to jedna z najprężniej rozwijających się branż, w której wciąż rośnie zapotrzebowanie na specjalistów. Jakie cechy posiada więcej
Pracodawca idealny – kim jest i po czym go rozpoznać?
Pracodawca idealny – kim jest i po czym go rozpoznać?
? W ciągu ostatnich kilkunastu lat rynek pracy przeszedł drastyczną metamorfozę. Czasy, w których pracownik musiał walczyć o stanowisko, więcej
Jak Cię widzą...telemarketerze?
Jak Cię widzą...telemarketerze?
Co tak naprawdę myślimy o telemarketerach? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwało call center Telmon, które zdecydowało się na przeprowadzenie więcej