Profile firm
Technologie

Huawei rozpoczął serię konferencji promujących własny ekosystem marki

2019.11.27 09:43

Huawei ruszył w Polskę z serią konferencji poświęconych rozwojowi własnego ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS). To kontynuacja komunikacji, którą Huawei rozpoczął 15 października w Warszawie podczas konferencji Huawei Developer Day. Dziś w Poznaniu odbyło się pierwsze z pięciu spotkań pod tym samym szyldem – kolejne odbędą się we Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Gdańsku, wszystkie jeszcze w tym roku.

 

HMS to autorskie rozwiązanie Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, składającego się z takich usług jak Mobilna Chmura, Motywy, Przeglądarka i AppGallery. Ekosystem opiera się na warstwie technologicznej HMS, składającej się z takich rozwiązań jak m.in. ID Huawei Authentication, Huawei Push, Huawei IAP czy Huawei Adds. Docelowo ekosystem Huawei będzie dostarczał więcej benefitów niż konkurencyjne rozwiązania, z naciskiem na tworzenie wartości dodanej dla klientów.

 

- Polska jest jednym z dziesięciu najważniejszych rynków dla Huawei na świecie. Dlatego właśnie tutaj, na rynku polskim, planujemy znaczącą inwestycję w rozwój naszego ekosystemu. W pierwszej fazie inwestycji wydamy 10 milionów dolarów na program partnerski zachęcający twórców i właścicieli aplikacji do obecności w ekosystemie, z naciskiem na sklep z aplikacjami Huawei AppGallery – powiedział podczas Huawei Developer Day w Warszawie Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

 

Podczas spotkania w Poznaniu, które odbyło się w Business Link Maraton, eksperci Huawei mówili o technologicznych i biznesowych korzyściach dla lokalnego biznesu, które wynikają ze współpracy w ramach sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Co więcej, lokalni developerzy mieli okazję dowiedzieć się z pierwszej ręki, w jaki sposób mogą zintegrować swoje produkty z ekosystemem Huawei przy wykorzystaniu HMS Core.

 

- Huawei Mobile Services to miliony powodów do współpracy – dokładnie 10 milionów, bo tyle mamy aktywnych urządzeń Huawei w Polsce. Możliwości biznesowe dla wszystkich twórców aplikacji mobilnych są naprawdę imponujące. Zapraszamy do wspólnego budowania nowego ekosystemu, czyli Huawei Mobile Services – powiedział Rafał Rojek, Business Development Manager, Huawei CBG Polska.

 

- Nasz ekosystem jest w trakcie ekspansji. Jest to najlepszy moment, żeby do nas dołączyć, wejść w program partnerski w momencie, gdy będziemy w niego inwestować ze szczególną siłą. Już teraz nasz ekosystem daje naszym partnerom możliwość istotnego zwiększania swoich zasięgów – dodaje Justyna Jaworska, Huawei Mobile Services Operation Manager, zapraszając uczestników do współpracy.

 

Eksperci z Centrum Badań i Rozwoju Huawei zaprezentowali innowacje tworzone przez markę, takie jak Huawei AI. Zaprezentowano także szczegóły HMS Core, czyli kluczowych usług wykorzystywanych przez aplikacje, jak na przykład logowanie do aplikacji przy wykorzystaniu ID Huawei, Huawei Maps, Huawei In App Purchase, Huawei Location i wiele innych.

 

Następne spotkania z cyklu Huawei Developer Day odbędą się we Wrocławiu (03.12), Krakowie (09.12), Katowicach (10.12) oraz w Gdańsku (13.12).

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
newsrm.tv newsrm.tvPR / Marketing
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Czym kierować się przy wyborze opaski sportowej – Huawei Band 4 Technologie
Czym kierować się przy wyborze opaski sportowej – Huawei Band 4
Osobisty asystent treningowy, w postaci opaski sportowej lub smartwatcha, staje się ważnym narzędziem, nie tylko dla zawodowych sportowców, więcej
Stwórz recenzję produktu Huawei i wygraj atrakcyjne nagrody
Stwórz recenzję produktu Huawei i wygraj atrakcyjne nagrody
Huawei przygotował konkurs z nagrodami dla użytkowników zarejestrowanych w Społeczności Huawei. Osoby, które podzielą się swoją recenzją więcej
Huawei rozpoczął serię konferencji promujących własny ekosystem marki
Huawei rozpoczął serię konferencji promujących własny ekosystem marki
Huawei ruszył w Polskę z serią konferencji poświęconych rozwojowi własnego ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS). To więcej
„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingową 360 stopni
„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingową 360 stopni
Huawei startuje z wielowymiarową kampanią marketingową, która łączy w sobie elementy kampanii wizerunkowej i produktowej. Kampania „To, co więcej
Pobierz aplikacje z AppGallery i odbierz atrakcyjny prezent
Pobierz aplikacje z AppGallery i odbierz atrakcyjny prezent
Warszawa, 21 listopada 2019 – Każdy użytkownik smartfonów i tabletów Huawei, który pobierze aplikacje IPLA, Empik Go, WP Pilot lub Allegro więcej