Profile firm
Organizacje
KIG KIGOrganizacje
Infarma InfarmaOchrona Zdrowia
Executive Club Executive ClubOrganizacje
KDPW KDPWFinanse
PLL LOT PLL LOTTransport
BIBUS MENOS BIBUS MENOSPrzemysł
PFRN PFRNBudownictwo
Samsung SamsungBiznes
Technologie

Arena.pl wyznacza nowe standardy na rynku e-commerce

2018.10.19 00:00
Autor:

Spółka wypełniła lukę rynku e-commerce oferując marketplace z wyselekcjonowaną grupą sprzedawców, stawiając przy tym na bezpieczeństwo i najwyższą jakość transakcji dla Kupującego. Tylko w tym roku, formularz zgłoszeniowy na Arena.pl wypełniło już ponad 2000 firm, głównie tych prowadzących działalność na Allegro.

 

Rynek e-commerce jest jednym z najbardziej dynamicznych segmentów polskiej gospodarki, który w 2017 roku był wart ponad 40 mld zł, z odnotowanym przyrostem na poziomie ok 7 proc. r/r. Statystyki wskazują również na dynamiczny wzrost liczby nowych platform sprzedażowych, z których zaledwie 30% jest w stanie przetrwać na rynku dłużej niż 8 lat. W dobie tak wysokiego zainteresowania zakupami przez Internet - 46 proc. Polaków robi je online, a aż 48 proc. regularnie, bezpieczeństwo i wysoka jakość usług jest kluczowa.
 

Arena solidnych Sprzedawców

Arena.pl w swojej strategii, podobnie jak światowy lider rynku Amazon, stawia przede wszystkim na satysfakcję kupujących, dlatego też konsekwentnie zaprasza do współpracy tylko wybranych i wiarygodnych kontrahentów, prowadzących działalność gospodarczą w Polsce. Każdy z nich przechodzi dokładną weryfikację przed dołączeniem do grona partnerów. W praktyce sprawdzana jest historia funkcjonowania firm w biurach informacji gospodarczej oraz bazach CEIDG i KRS. Dodatkowo aktywne podmioty poddawane są analizie jakościowej oferowanego asortymentu, weryfikowane są opinie kupujących o danym sprzedawcy. Zostało ustalone także kryterium obrotu miesięcznego z prowadzonej przez siebie dotychczas aktywności, którym sprzedawca musi się wykazać przed dołączeniem do grona Arena.pl. Handlujący na platformie są również zobowiązani przejść integrację z operatorem płatności internetowych PayU, w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji.

 

– Tempo i skala zgłoszeń sklepów chętnych nawiązać z nami współpracę niezmiennie zaskakuje. Umacnia nas to w przekonaniu, że przedsiębiorcy szukają nowej jakości usług i współpracy, której jeszcze nie ma na polskim rynku e-commerce. Od stycznia 2017 r. chęć współpracy z Arena.pl wyraziło już kilka tysięcy doświadczonych sprzedawców. Co ważne, nie prowadzimy żadnej aktywnej kampanii nastawionej na ich akwizycję. Nasze działania zamykają się jedynie na promocji poszczególnych produktów oferowanych na platformie – komentuje Marcin Jabłoński, prezes Arena.pl SA. – Miesięcznie zawieramy współpracę z ok. 200 nowymi przedsiębiorcami, których informujemy, iż firma m.in. uzależnia pozycjonowanie ich oferty od jej jakości – np. dokładnego opis produktu, liczby zdjęć, opinii o sprzedawcy, czasu wysyłki i kosztów dostawy. Wykorzystujemy do tego nasze pierwsze rozwiązania oparte na “data science”. Dodatkowo kontaktujemy się z każdym kupującym, aby potwierdzić jakość pierwszych transakcji danego sklepu, przeprowadzonych na naszej platformie – dodaje Jabłoński.

 

Wraz ze wzrostem partnerów biznesowych, znacząco podnosi się liczba ofert produktowych Arena.pl, a w konsekwencji liczba przeprowadzanych transakcji. Od stycznia do końca sierpnia br., liczba sprzedawanych produktów zwiększyła się o 221 procent. W pierwszym półroczu br. z oferty dostępnej na platformie skorzystało prawie 6 mln klientów, a do końca września 2018 roku odwiedziło ją już ponad 7 mln klientów, generując ok. 51 mln odsłon. To ponad trzykrotny wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku, kiedy to zakupów na Arena.pl dokonało niespełna 2 mln osób.
 

Benefity dla Sprzedawców

 

Każdy partner rozpoczynający współpracę z Arena.pl, może liczyć na wsparcie marketingowe i dostęp do nowej grupy kilku milionów odbiorców miesięcznie. Platforma dokłada wszelkich starań, by sprzedawcy osiągali dobre wyniki już w pierwszym kwartale współpracy.

 

– Sprzedawcy w programie "WY na pierwszym miejscu" korzystają z bezpłatnego wystawienia przedmiotów, promocji, darmowych płatności online, szeregu dostępnych integracji, bezpłatnego BOK dla kupujących, bezkosztowego okresu startowego. Finalnie prowizja pobierana jest tylko i wyłącznie w momencie sprzedaży produktu i należy ona do najniższych na rynku – mówi prezes Jabłoński. – Dzięki współpracy z PayU możemy też zaoferować naszym kupującym dostęp do odroczonych płatności, takich jak „płacę później” czy „zakupy na raty”, a w planach mamy kolejne integracje z kolejnymi operatorami. Tworzymy platformę handlową, gdzie sprzedawcy są dla nas na pierwszym miejscu, ale tylko i wyłącznie ci, dla których ich kupujący, są priorytetem. – dodaje.

 

Arena.pl monitoruje i analizuje aktywności na platformie. Pozycjonuje i optymalizuje serwis w wyszukiwarce Google, zwiększając w ten sposób ruch na stronie. Gwarantuje najwyższej jakości hosting i bezpieczeństwo transakcji. Platforma jest partnerem dla przedsiębiorców, którzy nie boją się transparentności. Każdy zakup jest oceniany przez kupującego, a dodatkowo, sprzedawcy podlegają stałej ocenie Arena.pl.

 

***

Arena.pl to polska platforma zakupowa łącząca rzetelnych i sprawdzonych sprzedawców z kupującymi, nastawionymi na bezpieczne i proste zakupy online. Platforma dysponuje wyselekcjonowaną ofertą w najpopularniejszych kategoriach: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Pielęgnacja i zdrowie, Moda, Motoryzacja oraz Sport i rozrywka. Klienci serwisu mogą korzystać z prostych i wygodnych systemów płatności online PayU i BLIK. Operator serwisu, spółka Arena.pl SA jest notowana na warszawskim rynku NewConnect.

 

 

Komenatrze
Polecane
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Polski startup branży #FoodTech Daily łączy siły z fińskim Wolt Technologie
Polski startup branży #FoodTech Daily łączy siły z fińskim Wolt
Szybko rozwijająca się fińska spółka z obszaru nowych technologii - Wolt, wchodzi do Polski i łączy się z popularną aplikacją do więcej
Arena.pl konsekwentnie rośnie
Arena.pl po III kwartale 2018 r. odnotowuje konsekwentne wzrosty sprzedaży, odwiedzin serwisu jak i liczby zawartych transakcji za pośrednictwem więcej
Jak zadbać o zwierzaki przed Sylwestrem?
Jak zadbać o zwierzaki przed Sylwestrem?
Zbliża się jeden z najbardziej wyczekiwanych wieczorów sezonu, w którym celebrujemy nadejście nowego roku kalendarzowego. więcej
Arena.pl wyznacza nowe standardy na rynku e-commerce
Arena.pl wyznacza nowe standardy na rynku e-commerce
Arena.pl wprowadziła nowy unikalny program onboardingowy dla sprzedawców "WY na pierwszym miejscu", w ramach którego sprawdzeni i rzetelni więcej