Profile firm
MetLife MetLifeFinanse
Haitong Bank Haitong BankFinanse
Deli Catering Deli CateringPR / Marketing
CINKCIARZ.PL CINKCIARZ.PLFinanse
Organizacje
KIG KIGOrganizacje
Infarma InfarmaOchrona Zdrowia
Executive Club Executive ClubOrganizacje
KDPW KDPWFinanse
PR i Marketing

WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu

2020.11.05 12:00
Tegoroczna edycja jest już 10. odsłoną bezpłatnego programu realizowanego przez WINIARY. Zapisy do „Gotuj się na zmiany” rozpoczęły się 21. września. Zgłosić może się każda chętna szkoła podstawowa – wystarczy jedynie rejestracja na stronie programu. Poprzednie edycje dotarły już do około miliona uczniów. Mocne wsparcie merytoryczne oraz zaangażowanie influencerów W celu łatwiejszego dotarcia do młodzieży do programu WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” zaangażowali się Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej edycji MasterChef Junior, znany nauczyciel - youtuber Pan Belfer oraz Łukasz Gluza, ekspert od social media. Jako ambasadorzy programu, prowadzą oni filmowe scenariusze zajęć. Nad wszystkim czuwa renomowana dietetyczka, dr Katarzyna Zadka, autorka wielu eksperckich publikacji z zakresu żywienia, która wspiera merytorycznie cały program. Liczne korzyści dla szkół i nauczycieli Nauczyciele, którzy zgłoszą swoje szkoły i klasy do programu otrzymają angażujące scenariusze ułatwiające im prowadzenie zajęć, także w warunkach online. Przesyłając dokumentację kolejnych zrealizowanych zadań czy biorąc udział w ankietach, będą zdobywać punkty, które później będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia jest 800 elektronicznych kart podarunkowych o wartości 200 zł każda, do zrealizowania sklepach Decathlon, Empik oraz RTV EURO AGD. Pięciu najbardziej aktywnych nauczycieli uzyska szansę wzięcia udziału w lekcjach kulinarnych z udziałem kucharza Roberta Harny, który przybliży ciekawe przepisy oraz tajniki obsługi sprzętu kuchennego. Na przyszły rok dla zarejestrowanych szkół zaplanowano konkurs kreatywny. Zwycięska szkoła może się spodziewać organizacji specjalnie dla nich dużego eventu kulinarnego. Przewidziano również 10 wyróżnień o wartości 1000 zł każde do realizacji w sklepach RTV EURO AGD. Organizacją programu oraz wsparciem merytorycznym oraz komunikacyjnym zajmują się 3 agencje: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR. NAV agency odpowiedzialna jest za koncepcję, kreację i całościowy nadzór nad realizacją programu. W zakres obowiązków agencji wchodzi także przygotowanie materiałów merytorycznych oraz implementacja i koordynacja działań w ramach kampanii. Do obowiązków Mint Media należy z kolei kompleksowa realizacja działań w social media programu oraz działania influencer marketingu. W zakres obowiązków Clue PR wchodzą natomiast działania komunikacyjne, w tym obsługa biura prasowego, pozyskanie partnerów medialnych oraz pozycjonowanie eksperckie. Więcej informacji o całej akcji można znaleźć na stronie www.gotujsienazmiany.pl/
Komenatrze
Polecane
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Zdrowy styl życia podczas lockdownu Jak zadbać o siebie, spędzając większość czasu w domu? PR i Marketing
Zdrowy styl życia podczas lockdownu Jak zadbać o siebie, spędzając większość czasu w domu?
U ponad połowy Polaków podczas pandemii wzrósł poziom stresu , co prawdopodobnie przyczyniło się do pogorszenia nie tylko jakości życia, więcej
5 nietypowych kierunków eksportu.
5 nietypowych kierunków eksportu.
W ostatnich dziesięcioleciach łatwy dostęp do dóbr i usług z całego świata zdecydowanie podniósł jakość życia ludności. Jednak w 2020 więcej
WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu
WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu
Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych więcej
Pracodawcy liczyli na brak zainteresowania PPK, ale pracownicy chcą oszczędzać
Pracodawcy liczyli na brak zainteresowania PPK, ale pracownicy chcą oszczędzać
27 października mija termin wprowadzenia Pracowniczych Planów Kapitałowych w małych i średnich firmach. Małe przedsiębiorstwa będą więcej
E-commerce staje się powszechny, ale MŚP na tym nie zyskują
E-commerce staje się powszechny, ale MŚP na tym nie zyskują
W 2020 roku już co czwarta firma ogłaszająca upadłość pochodzi z sektora handlowego. Duże marki wydłużają okresy wyprzedaży oferujący więcej