Profile firm
Orange Polska Orange PolskaTelekomunikacja
NBP NBPBanki
PKP CARGO S.A. PKP CARGO S.A.Transport
Infobip InfobipTelekomunikacja
PKO Leasing PKO LeasingFinanse
Pracodawcy RP Pracodawcy RPOrganizacje
PZU S.A. PZU S.A.Ubezpieczenia
GPW GPWFinanse
PR i Marketing

Vision Express z okazji Światowego Dnia Wzroku zmienił wygląd swojego salonu

2019.10.15 11:30
Autor:

10 października obchodziliśmy Światowy Dzień Wzroku. Z tej okazji jeden z salonów Vision Express w Warszawie zmienił swoją przestrzeń. Wszystko po to, by zwrócić uwagę klientów na problem niebadania wzroku regularnie oraz by pokazać, jak ważną rolę zmysł ten odgrywa w naszym codziennym funkcjonowaniu. Za koncepcję oraz realizację projektu odpowiada Grupa Walk.

Marka Vision Express chce przybliżać społeczeństwu znaczenie problemów związanych ze wzrokiem. Dlatego też
10 października, z okazji Światowego Dnia Wzroku, jeden z warszawskich salonów marki został całkowicie zmieniony – wszystkie elementy wystroju stały się... niewyraźne. Miało to na celu uzmysłowienie odwiedzającym, że problem nieostrości widzenia może dotyczyć każdego. Według danych WHO ponad 250 milionów ludzi na świecie cierpi z powodu zaburzeń wzroku, w tym 36 milionów jest niewidomych. W Polsce problem z wyraźnym widzeniem dotyczy co czwartej osoby, a wadę wzroku ma już ponad połowa młodzieży.

Zmieniona przestrzeń ma ponadto pokazać, jak ważną rolę zmysł wzroku pełni w naszym życiu - dzięki niemu dociera do nas aż 80% informacji. Z tego też powodu od 7 do 10 października w godzinach 10:00 - 12:00 w ponad 200 salonach Vision Express w całej Polsce można było bezpłatnie wykonać badanie wzroku.

Po raz kolejny Polacy mogą skorzystać z bezpłatnych badań ostrości widzenia przeprowadzanych we wszystkich naszych salonach. W tym roku z okazji Światowego Dnia Wzroku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zdecydowaliśmy się na organizację tak niestandardowej akcji jak rozmycie salonu Vision Express. Tego dnia zmieniamy znany wizerunek naszej marki, by w jeszcze większym stopniu zwrócić uwagę społeczeństwa na problem, jakim jest bagatelizowanie wad wzroku oraz nieregularne kontrole u specjalistów. Takie działania pokazują nam, jak dużej odpowiedzialności się podjęliśmy. Nie zamierzamy jednak z tego rezygnować i stale będziemy dbać o oczy Polaków, mając świadomość, że wymaga to od nas coraz to większych starań oraz bardziej kreatywnego podejścia do tematu wzroku. Liczymy, że nasza akcja zostanie zauważona przez społeczeństwo i w kolejnych latach Światowy Dzień Wzroku będzie dla większości idealną okazją, by przynajmniej raz w roku w tym okresie zadbać o swoje oczy – komentuje Aleksandra Niegowska, Marketing Manager Vision Express.

Za koncepcję projektu i jego realizację odpowiada agencja Walk Creative, a za działania komunikacyjne - Walk PR (media relations) oraz Walk Digital (obsługa mediów społecznościowych Vision Express).


To nieprawdopodobne, jak wielka jest niefrasobliwość i niewiedza związana z niedowidzeniem. Istnieje dość mocno rozpowszechnione przekonanie, że nie używając okularów korekcyjnych sprawiamy, że oko "ćwiczy" i w efekcie samoistnie następuje korekta. Ten niemal średniowieczny pogląd jest tyle nieprawdziwy, co szkodliwy. Brak regularnych badań wzroku i korekty wad to prosta droga do poważnych schorzeń, a w skrajnych przypadkach do ślepoty – mówi Dyrektor Kreatywny Grupy Walk, Paweł Heinze.

Zapytany o samą akcję „Rozmytego salonu” przeprowadzoną w ramach Światowego Dnia Wzroku odpowiada:

Nie ma chyba lepszej i ważniejszej roli dla marki niż zmiana świadomości oraz niepożądanego status quo. Bardzo się cieszę, że Vision Express jako absolutny lider kategorii ma tak wysoką świadomość powinności społecznej i pozytywnej roli, jaką odgrywa w poprawie jakości naszego życia. Wspólnie zrealizowany projekt bardzo dobrze to pokazuje, ale też świadczy o uczciwym i odpowiedzialnym traktowaniu ludzi oraz ochrony wzroku. Do tego stopnia, że marka zdecydowała się w pewnym sensie "popsuć" swój brand, tak jak popsuty jest wzrok wielu z nas. Nie ma w świecie retailu chyba większej świętości niż salon. Tym bardziej ten projekt jest ze strony Vision Express aktem poświęcenia swoich interesów dla wyższego dobra. Bardzo dziękuję firmie za odwagę, szczególnie, że takie podejście nie jest codziennością w naszym rodzimym retailu.

Vision Express jest firmą medyczną, która zapewnia profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe. W Polsce sieć działa od 1994 roku i liczy ponad 200 salonów w ponad 100 miastach. Przedsiębiorstwo jest częścią grupy Grand Vision – globalnego lidera w branży optycznej prowadzącego ponad 7000 salonów w ponad 40 krajach.
Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
newsrm.tv newsrm.tvPR / Marketing
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Vision Express z okazji Światowego Dnia Wzroku zmienił wygląd swojego salonu PR i Marketing
Vision Express z okazji Światowego Dnia Wzroku zmienił wygląd swojego salonu
10 października obchodziliśmy Światowy Dzień Wzroku. Z tej okazji jeden z salonów Vision Express w Warszawie zmienił swoją przestrzeń. więcej