Profile firm
PR i Marketing

Nowy program SMSAPI dla Startupów: SMS-y za darmo i dodatkowe wsparcie marketingowe

2015.06.09 13:00
Autor:

SMSAPI uruchomił nowy program dla startupów. Młodzi przedsiębiorcy mogą otrzymać wsparcie marketingowe dla swojej działalności, w tym pakiety darmowych SMS-ów. Wystarczy, że zgłoszą swoją firmę do programu przez formularz kontaktowy na stronie SMSAPI i pozytywnie przejdą weryfikację wniosku przez wewnętrzne jury.

 

Warunki kwalifikacji do programu są przejrzyste: działalność wykorzystująca nowe technologie, ciekawy pomysł, obecność na rynku nie dłużej niż 2 lata. Startupy, które dostaną się do programu SMSAPI otrzymają:

 

  • comiesięczną pulę nawet do kilku tysięcy darmowych SMS-ów do wykorzystania w ramach własnej działalności,
  • informacje o firmie na blogu oraz w kanałach social media SMSAPI,
  • możliwość współudziału w tworzeniu treści w prasie branżowej,
  • doradztwo w zakresie marketingu i SMS marketingu.

 

SMSAPI doskonale rozumie potrzeby startupów, wszak sami zaczynaliśmy jako inicjatywa dwóch przyjaciół. Pomagając wielu firmom budować trwałe relacje z klientami za pomocą SMS marketingu, zdobyliśmy olbrzymie doświadczenie w zakresie promocji i teraz chcemy się dzielić nim z tymi, którzy znajdują się na początku swojej drogi. Rozumiemy jak istotne jest skuteczne komunikowanie się z pierwszymi klientami. SMS jest świetnym narzędziem, które pozwala przekazać odbiorcy ważne informacje i zwiększyć jego satysfakcję ze świadczonych usług. Wiele firm rozpoczynających przygodę z biznesem napotyka tu przeszkody, a częstym ograniczeniem jest brak środków. Teraz już nie trzeba się o to martwić. Z radością pomożemy najlepszym wystartować powiedział Andrzej Ogonowski, Marketing and PR director SMSAPI.

 

Pierwszym wspieranym przez SMSAPI start-upem jest iWisher.

 

Każdy startup chciałby skorzystać z pomocy kogoś doświadczonego, komu już udało się rozkręcić własny biznes. Jest to szczególnie ważne w pierwszym okresie działalności, kiedy liczą się wszystkie dostępne zasoby, nie tylko te materialne. Dla nas wsparcie przez SMSAPI jest o tyle ważne, że w przypadku naszego pomysłu SMS-y na pewno się przydadzą. Planujemy wykorzystać SMSAPI jako narzędzie do komunikacji z użytkownikami naszej aplikacji oraz do tak kluczowych funkcji, jak weryfikacja tożsamości użytkownika i potwierdzenie zleceń typu finalizacja iwisha. Dodatkowo wiadomości tekstowe sprawdzą się idealnie do promocji naszej aplikacjipowiedział Michał Korba, CEO & Co-Founder iWisher.

 

Jak wyglądały początki SMSAPI? Na czym polega program SMSAPI dla Startupów i jak powstał? O tym wszystkim w wideo dostępnym TUTAJ opowiada Andrzej Ogonowski.

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
Podstawowe informacje:
Osoba kontaktowa:


E-mail:
:
WWW:
Adres:
Adam Struzik


533487014
smsapi.pl
Toszecka 101
44-100 Gliwice

Wiadomości firmowe

Inteligentny dom – jak się z nim porozumieć? PR i Marketing
Inteligentny dom – jak się z nim porozumieć?
Inteligentnym lokum można zarządzać na kilka sposobów. Automatyką domową sterują dedykowane protokoły, Wi-Fi, Bluetooth, a nawet SMS-y. więcej
Kampania Real Time Marketing – jak wykorzystać w niej SMS-y?
Kampania Real Time Marketing – jak wykorzystać w niej SMS-y?
W jaki sposób wykorzystać SMS do kampanii Real Time Marketing? więcej
SMS rozwiązaniem problemu zaległych płatności
SMS rozwiązaniem problemu zaległych płatności
Utrzymywanie płynności finansowej decyduje o prawidłowym działaniu firm, a wpływa na to w dużej mierze odpowiednie egzekwowanie należności więcej
Mobile Silesia – szósta edycja konferencji o marketingu mobilnym i nowych technologiach
Mobile Silesia – szósta edycja konferencji o marketingu mobilnym i nowych technologiach
#MobileSilesia – szósta edycja konferencji o marketingu mobilnym i nowych technologiach więcej
SMS jako skuteczne narzędzie wspomagające transport i logistykę
SMS jako skuteczne narzędzie wspomagające transport i logistykę
Komunikacja za pomocą wiadomości SMS wykorzystywana jest w wielu sektorach, także w transporcie i logistyce. Według badań IDC, 27% firm z więcej