Profile firm
Heima PR Heima PRPR / Marketing
Proama ProamaUbezpieczenia
WARTA WARTAUbezpieczenia
Work Service Work ServiceUsługi
PR i Marketing

Green Caffè Nero kontynuuje kawiarniane tradycje z wrocławskiego placu Kościuszki

2017.09.10 00:00

„Lokal przy pl. Kościuszki we Wrocławiu to prawdziwa perełka na kulinarnej mapie Wrocławia. Nie można wymarzyć sobie lepszego miejsca na kawiarnię. Te mury pamiętają jeszcze gwarne rozmowy i potańcówki z czasów kawiarni Stylowej, romantyczne randki przy pucharkach fantazyjnych deserów lodowych Hortex, takich jak kultowa melba z brzoskwiniami i bitą śmietaną, czy kolejki ustawiające się po kawę i ciastka w Tutti Frutti. Jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że udało nam się pozyskać tak wyjątkową, legendarną lokalizację i mamy nadzieję, że staniemy się godnym następcą naszych poprzedników” – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.

 

„Chcemy kontynuować najlepsze tradycje kawiarniane tego miejsca, tworząc tu wyjątkową atmosferę sprzyjającą relaksowi czy spotkaniom towarzyskim przy aromatycznej kawie i świeżych przekąskach przygotowywanych na bazie domowych receptur. Aby nawiązać do historii, przy wystroju wnętrza przykładaliśmy wagę do najdrobniejszych szczegółów. Zachowaliśmy też poprzednią nazwę Tutti Frutti, a w przyszłości chcemy organizować tu koncerty na pianino, jak dawniej w kawiarni Stylowej” – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

 

Przy remoncie lokalu Green Caffè Nero odkryło oryginalne cegły z czasów przedwojennych. Zostały one podświetlone specjalnymi światłami kolejowymi – szperaczami, aby lepiej wyeksponować ich fakturę. Dla kontrastu część ścian została pokryta surowym metalem. Zachowana została posadzka z miejscowego marmuru, która została tu położona podczas odbudowy budynku po wojnie, natomiast elegancki bar z barokowymi kolumnami nawiązuje do jego elewacji. Wnętrze kawiarni oświetlają duże kryształowe żyrandole.

                                                                       

Wyjątkowy adres przy placu Kościuszki, podobniej jak pierwszy lokal w Galerii Dominikańskiej, udało się pozyskać dzięki współpracy Green Caffè Nero z firmą Colliers International. Bazując na bardzo dobrej znajomości lokalnego rynku, Colliers wyszukuje atrakcyjne i ciekawe lokalizacje, w których Green Caffè Nero może tworzyć miejsca z duszą i charakterem, nawiązujące do historii i kultury Wrocławia.

 

„Tutti Frutti, w miejscu którego pojawi się kawiarnia sieci Green Caffè Nero to idealna lokalizacja na flagowy lokal marki we Wrocławiu. Plac Kościuszki 1 to znane od wielu lat miejsce spotkań przy kawie czy lunchu. Ponadto, lokal jest pięknie wyeksponowany, a ciekawy układ pomieszczeń i duża liczba okien nadają mu niepowtarzalny klimat, tak charakterystyczny dla wszystkich kawiarni Green Caffè Nero” – powiedziała Karolina Jamróz, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych Colliers International.


 

 

O Green Caffè Nero

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 54 kawiarnie w Polsce, a w planach ma otwieranie 10 lokali rocznie.

www.greencaffenero.pl

 

Filozofia marki

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane na miejscu z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który pasuje do otoczenia.

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Brzoskwiniowy tort Melba od McVitie’s na wiosenne przyjęcie PR i Marketing
Brzoskwiniowy tort Melba od McVitie’s na wiosenne przyjęcie
Po długich miesiącach zimy, wreszcie zawitała do nas wiosna. Dni są coraz dłuższe, świeci słońce i rozkwitają kwiaty. Dookoła jest więcej
Makrele marki Graal – na co dzień i od święta
Makrele marki Graal – na co dzień i od święta
Makrela to obok śledzia czy łososia ryba bardzo często goszcząca na polskich stołach. Nic dziwnego, bowiem ta tłusta morska ryba to więcej
Płyta gipsowo-kartonowa RIGIPS HabitoTM – przetestowana w ekstremalnych warunkach
Płyta gipsowo-kartonowa RIGIPS HabitoTM – przetestowana w ekstremalnych warunkach
Wysoka odporność na uderzenia, wytrzymałość aż 15 kg na jednym wkręcie i możliwość montowania przedmiotów do ściany bez potrzeby więcej
Wilno zaprasza do świętowania: od znaków stulecia odtworzenia państwa po historię na ulicach
Wilno zaprasza do świętowania: od znaków stulecia odtworzenia państwa po historię na ulicach
Bieżący rok jest szczególnie dobry na odwiedzenie cieszącego się coraz większym zainteresowaniem wśród turystów z Europy – Wilna. więcej
Wileński Jarmark Kaziukowy – festiwal rękodzieła oraz wielonarodowej kuchni
Wileński Jarmark Kaziukowy – festiwal rękodzieła oraz wielonarodowej kuchni
W dniach 2-4 marca w stolicy Litwy odbył się jeden z największych w krajach bałtyckich jarmark wyrobów rzemieślniczych oraz dziedzictwa więcej