Profile firm
Pekao PekaoBanki
Edelman EdelmanPR / Marketing
PwC PwCDoradztwo
ARCADIS ARCADISBudownictwo
Sony SonyElektronika
SEG SEGOrganizacje
PR i Marketing

Green Caffè Nero kontynuuje kawiarniane tradycje z wrocławskiego placu Kościuszki

2017.09.10 00:00

„Lokal przy pl. Kościuszki we Wrocławiu to prawdziwa perełka na kulinarnej mapie Wrocławia. Nie można wymarzyć sobie lepszego miejsca na kawiarnię. Te mury pamiętają jeszcze gwarne rozmowy i potańcówki z czasów kawiarni Stylowej, romantyczne randki przy pucharkach fantazyjnych deserów lodowych Hortex, takich jak kultowa melba z brzoskwiniami i bitą śmietaną, czy kolejki ustawiające się po kawę i ciastka w Tutti Frutti. Jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że udało nam się pozyskać tak wyjątkową, legendarną lokalizację i mamy nadzieję, że staniemy się godnym następcą naszych poprzedników” – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.

 

„Chcemy kontynuować najlepsze tradycje kawiarniane tego miejsca, tworząc tu wyjątkową atmosferę sprzyjającą relaksowi czy spotkaniom towarzyskim przy aromatycznej kawie i świeżych przekąskach przygotowywanych na bazie domowych receptur. Aby nawiązać do historii, przy wystroju wnętrza przykładaliśmy wagę do najdrobniejszych szczegółów. Zachowaliśmy też poprzednią nazwę Tutti Frutti, a w przyszłości chcemy organizować tu koncerty na pianino, jak dawniej w kawiarni Stylowej” – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

 

Przy remoncie lokalu Green Caffè Nero odkryło oryginalne cegły z czasów przedwojennych. Zostały one podświetlone specjalnymi światłami kolejowymi – szperaczami, aby lepiej wyeksponować ich fakturę. Dla kontrastu część ścian została pokryta surowym metalem. Zachowana została posadzka z miejscowego marmuru, która została tu położona podczas odbudowy budynku po wojnie, natomiast elegancki bar z barokowymi kolumnami nawiązuje do jego elewacji. Wnętrze kawiarni oświetlają duże kryształowe żyrandole.

                                                                       

Wyjątkowy adres przy placu Kościuszki, podobniej jak pierwszy lokal w Galerii Dominikańskiej, udało się pozyskać dzięki współpracy Green Caffè Nero z firmą Colliers International. Bazując na bardzo dobrej znajomości lokalnego rynku, Colliers wyszukuje atrakcyjne i ciekawe lokalizacje, w których Green Caffè Nero może tworzyć miejsca z duszą i charakterem, nawiązujące do historii i kultury Wrocławia.

 

„Tutti Frutti, w miejscu którego pojawi się kawiarnia sieci Green Caffè Nero to idealna lokalizacja na flagowy lokal marki we Wrocławiu. Plac Kościuszki 1 to znane od wielu lat miejsce spotkań przy kawie czy lunchu. Ponadto, lokal jest pięknie wyeksponowany, a ciekawy układ pomieszczeń i duża liczba okien nadają mu niepowtarzalny klimat, tak charakterystyczny dla wszystkich kawiarni Green Caffè Nero” – powiedziała Karolina Jamróz, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych Colliers International.


 

 

O Green Caffè Nero

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 54 kawiarnie w Polsce, a w planach ma otwieranie 10 lokali rocznie.

www.greencaffenero.pl

 

Filozofia marki

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane na miejscu z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który pasuje do otoczenia.

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Natura Cold Press w reklamie T-Mobile PR i Marketing
Natura Cold Press w reklamie T-Mobile
Wśród przedsiębiorców przedstawionych w kampanii reklamowej T-Mobile mamy okazję zobaczyć m.in. Kingę Gałuszkiewicz i Daniela więcej
Polacy mają gen przedsiębiorczości
Wyniki testu wśród internautów pokazały, że 88% Polaków ma w sobie gen przedsiębiorczości. Jeżeli zatem od dawna myślisz o założeniu więcej
Słodkości Legal Cakes pokochała cała Polska, teraz właścicielka występuje w kampanii reklamowej
Słodkości Legal Cakes pokochała cała Polska, teraz właścicielka występuje w kampanii reklamowej
Kampania reklamowa Firma bez Limitów T-Mobile pokazuje klientów biznesowych operatora zamiast gwiazd obecnych w reklamach innych sieci. Jedną z więcej
Neoprodukt w kampanii reklamowej T-Mobile
Neoprodukt w kampanii reklamowej T-Mobile
Najnowsza kampania reklamowa T-Mobile pokazuje przedsiębiorców, którzy są klientami operatora i z sukcesem prowadzą własną działalność więcej
Coffee Republic w kampanii T-Mobile
Coffee Republic w kampanii T-Mobile
Firma bez Limitów to kampania reklamowa, która zamiast gwiazd pokazuje prawdziwych ludzi. W reklamie T-Mobile wystąpił m.in. Wiktor Borowski z więcej