Profile firm
Kultura

WYZWANIE SMAKU PEPSI PODKRĘCI LATO W KONINIE!

2017.08.16 00:00

Już w ten piątek, 11 sierpnia Wyzwanie Smaku Pepsi przyjedzie rozkręcić zabawę w Koninie. Na Skwerze przed Konińskim Domem Kultury wszyscy chętni będą mogli liczyć na dużą dawkę wrażeń podczas próbowania Pepsi oraz drugiego napoju typu cola i poznawania swoich preferencji smakowych. W ramach Wyzwania Smaku Pepsi będzie można spróbować także nowej Pepsi bez kalorii. Każdy, kto odwiedzi strefę chilloutu i weźmie udział w zabawie dostanie specjalny wakacyjny gadżet i będzie miał szansę spotkania tegorocznego ambasadora akcji – Filipa Chajzera! Zabawa potrwa od godziny 11:00 do 19:00.

W tym roku umożliwiliśmy wszystkim fanom Pepsi w całej Polsce, by zaprosili ekipę Wyzwania Smaku do swojego miasta. Cieszymy się, że spotkamy się na evencie właśnie w Koninie, gdzie ekipa Wyzwania Smaku Pepsi pojawi się po raz pierwszy. Gwarantujemy świetną atmosferę, niezwykłe atrakcje i zapraszamy wszystkich do wspólnej zabawy! Niech smak zadecyduje!” – zachęca Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi.

Wyzwanie Smaku Pepsi to duża dawka pozytywnych emocji, świetnej zabawy i zaskoczenia! Każdy ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje, schłodzone do tej samej temperatury, są nalewane z nowo otwartych puszek. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem.

Daj się porwać Pepsi

Wszystkich mieszkańców Konina do wspólnej zabawy i podjęcia Wyzwania Smaku Pepsi będzie zachęcał ambasador akcji – Filip Chajzer, który razem z ekipą Wyzwania Smaku przyjedzie podkręcić lato w Koninie. Oprócz podjęcia Wyzwania Smaku Pepsi, na evencie będzie można spędzić czas ze znajomymi w strefie chilloutu przy dobrej muzyce.

Teraz można cieszyć się maksymalnym smakiem Pepsi, która jest bez kalorii. Tego lata do zabawy przyłącza się także zupełnie nowa Pepsi bez kalorii! Oznacza to, że w ramach Wyzwania Smaku będzie można porównać jej smak z innym napojem typu cola bez kalorii.

To już piąta edycja tej legendarnej kampanii w Polsce. Do tej pory bawiło się z nami ponad pół miliona osób i aż 59% z nich wybrało smak Pepsi.

Chcecie wiedzieć więcej? Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie lub regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl.

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

T-Mobile wystartował z Akademią Innowacji dla firm
Akademia Innowacji T-Mobile to nowy cykl webinariów dla firm, w ramach którego moga one pozyskać wiedzę na temat technologii, przydatną w więcej
Ceniony w świecie gwiazd właściciel Hairmate w kampanii T-Mobile
Ceniony w świecie gwiazd właściciel Hairmate w kampanii T-Mobile
Ostatnią success story przedsiębiorcy z sektora MŚP przedstawioną przez T-Mobile jest opowieść o założycielu Hairmate, Tymoteuszu Pięcie. więcej
Zofia Gaińska z Animal Center kolejnym przedsiębiorcą w kampanii T-Mobile
Zofia Gaińska z Animal Center kolejnym przedsiębiorcą w kampanii T-Mobile
Przychodnia Animal Center z pomocą narzędzi cyfrowych edukuje na temat rehabilitacji zwierząt, teraz jej założycielka wystąpiła w kampanii więcej
Kolejny klient w kampanii biznesowej T-Mobile
Kolejny klient w kampanii biznesowej T-Mobile
Od mikroprzedsiębiorstwa do dużej kampanii reklamowej, czyli jak Katarzyna Molska naszkicowała sukces swojej firmy na tablecie? więcej
Kolejny przedsiębiorca w kampanii T-Mobile
Kolejny przedsiębiorca w kampanii T-Mobile
W cztery lata stworzył silną markę na rynku nieruchomości stolicy, teraz właściciel Goeste Nieruchomości wziął udział w kampanii więcej