Profile firm
Haitong Bank Haitong BankFinanse
Deli Catering Deli CateringPR / Marketing
CINKCIARZ.PL CINKCIARZ.PLFinanse
Organizacje
KIG KIGOrganizacje
Infarma InfarmaOchrona Zdrowia
Executive Club Executive ClubOrganizacje
KDPW KDPWFinanse
PLL LOT PLL LOTTransport
Kultura

Kreatorki GLOV w filmie „Anatomia Startupu”

2016.06.06 14:10

We wtorek, 7 czerwca, o godz. 22:50 na antenie TVP2 zostanie wyemitowany film dokumentalny „Anatomia Startupu”. Produkcja ukazuje drogę do sukcesu młodych polskich przedsiębiorców i fenomen polskiego środowiska startupowego. Reżyser Aleksander Dembski do współpracy zaprosił m.in. Monikę Żochowską i Ewę Dudzic, które zrewolucjonizowały rynek kosmetyczny tworząc GLOV Hydro Demaquillage, innowacyjny produkt do demakijażu i oczyszczania twarzy wyłącznie za pomocą wody.

 

Motto filmu: „Nie ważne ile razy upadniesz, lecz ile razy wstaniesz”, doskonale obrazuje nastawienie młodych przedsiębiorców. Podejmując duże ryzyko rezygnowali ze stabilności finansowej na rzecz swobody podejmowania decyzji i spełniania własnych marzeń. Większość z nich, zakładając firmy, nie ukończyło nawet 30 lat. Tak też było w przypadku Moniki Żochowskiej i Ewy Dudzic, założycielek spółki Phenicoptere, producenta GLOV Hydro Demaquillage, innowacyjnych rękawic do demakijażu i oczyszczania twarzy wyłącznie za pomocą wody.

 

Ich firma powstała cztery lata temu i szybko została ogłoszona startupem roku 2012, a GLOV podbiły serca konsumentek w kraju i za granicą. Dzięki specjalnym mikrowłóknom, które wchłaniają wodę i tłuszcz, rękawica zmywa nawet najmocniejszy makijaż, nie powodując podrażnień. To pierwszy tego typu produkt, który jest w pełni niealergiczny oraz odpowiedni dla każdego typu cery, także atopowej.

 

Marka GLOV została doceniona m.in. przez magazyn Brief, Glamour oraz Dziennik Gazeta Prawna. Firma dystrybuuje produkty do ponad 30 krajów w Unii Europejskiej i na Bliskim Wschodzie. Jest bestsellerem m.in. we francuskiej sieci perfumerii Monoprix i w szwajcarskim Marionnaud.

 

Film „Anatomia Startupu” miał premierę na początku 2016 roku. Od tej pory emitowany jest w kinach w całej Polsce. Obok założycielek Phenicoptere, swoje historie opowiadają twórcy m.in. takich przedsiębiorstw, jak: Brand24 czy Social WiFi. 

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Znamy line-up gali Bestsellery Empiku 2019 Kultura
Znamy line-up gali Bestsellery Empiku 2019
Premierowe wykonania i niezwykłe kolaboracje – Bestsellery Empiku 2019 to nie tylko gala rozdania nagród kulturalnych, ale też wyjątkowe więcej
Nominacje do Bestsellerów i Odkryć Empiku 2019
Nominacje do Bestsellerów i Odkryć Empiku 2019
Empik odsłania kolejne karty corocznego plebiscytu i ogłasza twórców, po których dzieła odbiorcy sięgali najchętniej w 2019 roku. Pisarze, więcej
Mikołajki z Dorą i Diego w CH Turawa Park
Mikołajki z Dorą i Diego w CH Turawa Park
Przez dwa dni, w piątek i sobotę (6 i 7 grudnia) w godzinach od 12.00 do 18.00 na pasażu centrum czekać będą Dora i Diego, popularni więcej
Wysoka precyzja i wyszukane wzornictwo - INFINE kończy remont w Bristolu
Wysoka precyzja i wyszukane wzornictwo - INFINE kończy remont w Bristolu
W poniedziałek, 25 listopada rozpoczął się trzeci etap prac remontowych w Hotelu Bristol, obejmujący kompleksową modernizację łazienek w więcej
CH Turawa Park stawia na sportowy CSR
CH Turawa Park stawia na sportowy CSR
Centrum Handlowe Turawa Park, zarządzane przez spółkę BNP Paribas Real Estate Poland, postanowiło wykorzystać atuty swojej lokalizacji i więcej