Profile firm
KDPW KDPWFinanse
PLL LOT PLL LOTTransport
Prudential PrudentialPR / Marketing
Oferteo.pl Oferteo.plPR / Marketing
Siemens Finance Siemens FinancePR / Marketing
PFRN PFRNBudownictwo
Samsung SamsungBiznes
NISSAN NISSANTransport
Lexus LexusTransport
First Data First DataFinanse
Handel i FMCG

Scottie z przyjaciółmi zdradzą sposoby na supermoc

2017.09.13 12:00

Program lojalnościowy “Ze Scottiem do supermocy” to kontynuacja przygód sympatycznego teriera szkockiego o imieniu Scottie, który powraca z okazji 22. urodzin Netto Polska. W ubiegłorocznej edycji programu lojalnościowego “Ze Scottiem dookoła świata” piesek podróżował po całym świecie, zachęcał do poznania historii egzotycznych miejsc, ciekawych tradycji i obyczajów.

 

W tegorocznej, urodzinowej odsłonie programu, Scottie wraca razem z paczką swoich najlepszych przyjaciół, którzy podpowiedzą rodzicom i dzieciom, co zrobić, aby zawsze być w dobrej formie. Te informacje najmłodsi znajdą w atrakcyjnym albumie pełnym gier, zabaw, wyzwań, porad i ciekawostek.

 

I tak, goryl Gaweł podpowie, jak od najmłodszych lat cieszyć się dobrą formą, pelikan Felicja zadba o poczucie rytmu, kangurzyca Kinga poćwiczy nad refleksem, a tygrys Tomasz nad wytrwałością. Z kolei orzeł Olek zadba o precyzję, a ośmiornica Oliwia o zwinność. Podczas licznych przygód dzieciom zawsze będzie towarzyszył sympatyczny, uśmiechnięty i pełen energii piesek Scottie.

 

Program lojalnościowy “Ze Scottiem do supermocy” został przygotowany z myśląo rodzicach, dla których ważne jest, aby zabawa była nie tylko fajną rozrywką, ale także okazją do nauki - mówi Anna Łukasik, kierownik Działu Marketingu Netto Polska. – Taki walor mają właśnie przygody Scottiego. To ciekawa i angażująca forma wspólnego spędzania czasu, dzięki której rodzice mogą uczyć swoje dzieci zdrowych nawyków w odżywianiu, wypróbować wiele prostych, smacznych przepisów, a także – co bardzo ważne – zachęcić do aktywności fizycznej, zabaw z rówieśnikami na świeżym powietrzu.

 

Netto w ramach programu oferuje kolekcjonerski album, który zawiera mnóstwo łamigówek, opowieści i ciekawostek na temat zdrowego trybu życia oraz proste ćwiczenia fizyczne i przepisy kulinarne. Album można kupić w sklepach sieci za 9,99 zł. Klienci otrzymają także zestaw 4 kart – będzie on dodawany w prezencie za każde wydane w Netto 30 złotych
(z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz produkty dla niemowląt). Saszetkę z kartami można również kupić za 1,99 zł. Cała kolekcja liczy 108 unikalnych kart, w tym 12 specjalnych – srebrnych. Karty można wykorzystać do gier i zabaw, opisanych w albumie.

 

Program “Ze Scottiem do supermocy” potrwa od 4 września do 29 października 2017 roku lub do wyczepania zapasów kart i albumów. Saszetki z kartami i albumy dostępne są we wszystkich sklepach sieci Netto na terenie całej Polski. Albumy oraz karty zostały przygotowane z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 10 lat. 

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
newsrm.tv newsrm.tvPR / Marketing
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Smacznie, lekko i w swoim tempie, czyli jedz zdrowo z Salatino Handel i FMCG
Smacznie, lekko i w swoim tempie, czyli jedz zdrowo z Salatino
Często jesteśmy zabiegane próbując pogodzić życie rodzinne
z zawodowym. Mamy większą świadomość potrzeby zdrowego odżywiania, więcej
Lider opieki ortopedycznej Rehasport w szpitalu Medicover na warszawskim Wilanowie
Profesjonalna pomoc medyczna z powodu urazów, wypadków czy kontuzji, kompleksowe leczenie oraz rehabilitacja pod okiem wybitnych specjalistów, więcej
Dolby Laboratories zmienia siedzibę i przenosi się do większego biura w Business Garden Wrocław
Dolby Laboratories zmienia siedzibę i przenosi się do większego biura w Business Garden Wrocław
6 grudnia 2017 r. – firma Dolby Laboratories, Inc. odebrała klucze do nowej siedziby w Business Garden Wrocław, kompleksu stanowiącego więcej
Bankowość a Generacja Z Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?
Bankowość a Generacja Z Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?
Według niektórych prognoz, do roku 2020 tak zwane Zetki będą stanowić aż 40 procent wszystkich konsumentów, a ponadto będą wykazywać więcej
Bankowość a Generacja Z | Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?
Bankowość a Generacja Z | Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?
W ostatnich latach banki starały się zachęcić do korzystania z ich usług konsumentów z pokolenia Millenialsów, zwanych również pokoleniem więcej