Profile firm
Handel i FMCG

Scottie z przyjaciółmi zdradzą sposoby na supermoc

2017.09.13 12:00

Program lojalnościowy “Ze Scottiem do supermocy” to kontynuacja przygód sympatycznego teriera szkockiego o imieniu Scottie, który powraca z okazji 22. urodzin Netto Polska. W ubiegłorocznej edycji programu lojalnościowego “Ze Scottiem dookoła świata” piesek podróżował po całym świecie, zachęcał do poznania historii egzotycznych miejsc, ciekawych tradycji i obyczajów.

 

W tegorocznej, urodzinowej odsłonie programu, Scottie wraca razem z paczką swoich najlepszych przyjaciół, którzy podpowiedzą rodzicom i dzieciom, co zrobić, aby zawsze być w dobrej formie. Te informacje najmłodsi znajdą w atrakcyjnym albumie pełnym gier, zabaw, wyzwań, porad i ciekawostek.

 

I tak, goryl Gaweł podpowie, jak od najmłodszych lat cieszyć się dobrą formą, pelikan Felicja zadba o poczucie rytmu, kangurzyca Kinga poćwiczy nad refleksem, a tygrys Tomasz nad wytrwałością. Z kolei orzeł Olek zadba o precyzję, a ośmiornica Oliwia o zwinność. Podczas licznych przygód dzieciom zawsze będzie towarzyszył sympatyczny, uśmiechnięty i pełen energii piesek Scottie.

 

Program lojalnościowy “Ze Scottiem do supermocy” został przygotowany z myśląo rodzicach, dla których ważne jest, aby zabawa była nie tylko fajną rozrywką, ale także okazją do nauki - mówi Anna Łukasik, kierownik Działu Marketingu Netto Polska. – Taki walor mają właśnie przygody Scottiego. To ciekawa i angażująca forma wspólnego spędzania czasu, dzięki której rodzice mogą uczyć swoje dzieci zdrowych nawyków w odżywianiu, wypróbować wiele prostych, smacznych przepisów, a także – co bardzo ważne – zachęcić do aktywności fizycznej, zabaw z rówieśnikami na świeżym powietrzu.

 

Netto w ramach programu oferuje kolekcjonerski album, który zawiera mnóstwo łamigówek, opowieści i ciekawostek na temat zdrowego trybu życia oraz proste ćwiczenia fizyczne i przepisy kulinarne. Album można kupić w sklepach sieci za 9,99 zł. Klienci otrzymają także zestaw 4 kart – będzie on dodawany w prezencie za każde wydane w Netto 30 złotych
(z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz produkty dla niemowląt). Saszetkę z kartami można również kupić za 1,99 zł. Cała kolekcja liczy 108 unikalnych kart, w tym 12 specjalnych – srebrnych. Karty można wykorzystać do gier i zabaw, opisanych w albumie.

 

Program “Ze Scottiem do supermocy” potrwa od 4 września do 29 października 2017 roku lub do wyczepania zapasów kart i albumów. Saszetki z kartami i albumy dostępne są we wszystkich sklepach sieci Netto na terenie całej Polski. Albumy oraz karty zostały przygotowane z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 10 lat. 

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
newsrm.tv newsrm.tvPR / Marketing
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Oswojony minimalizm – przytulne domowe wnętrza w nowych kolekcjach mebli Black Red White Handel i FMCG
Oswojony minimalizm – przytulne domowe wnętrza w nowych kolekcjach mebli Black Red White
Podczas urządzania domu czy mieszkania często stoimy przed trudnym wyborem aranżacji przestrzeni w modnym i jednocześnie funkcjonalnym stylu. więcej
McCormick zwiększa społeczną odpowiedzialność i przejrzystość za pomocą programu WOC
Raport firmy dotyczący wydajności opartej na celach za 2017 r. bazuje na historycznych danych dotyczących odpowiedzialnych praktyk biznesowych więcej
Złoty Patrol wyrusza na stołeczne ulice
Złoty Patrol wyrusza na stołeczne ulice
W listopadzie, Złote Tarasy ruszają z akcją pt. „Złoty Patrol”, która ma na celu zaangażowanie klientów – w szczególności więcej
Ile możemy zyskać dzięki efektywnej opiece zdrowotnej?
726 zł dla pracodawcy na jednego pracownika, ponad 11 mld zł dla budżetu Państwa – to oszczędności, jakie można wygenerować dzięki więcej
Industrialne akcenty – stylowe i na każdą kieszeń
Industrialne akcenty – stylowe i na każdą kieszeń
Chcesz nadać pomieszczeniu modny, industrialny charakter? Wystarczy tylko kilka stylowych dodatków, które wprowadzą wyjątkowy klimat. więcej