Profile firm
URSUS URSUSPrzemysł
mBank mBankBanki
Admiral Markets Admiral MarketsInwestycje
BCC BCCOrganizacje
Erbud SA Erbud SABudownictwo
PKO BP PKO BPBanki
Wealth Solutions Wealth SolutionsInwestycje
GTF GTFFinanse
Finanse

TOYOTA FINANCIAL SERVICES Z NOWĄ IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ

2020.07.21 00:00
Toyota Financial Services skupiająca w swoich strukturach finansowe spółki Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska, wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Obecna koncepcja wpisuje się w epokę cyfryzacji i dominacji urządzeń mobilnych. Rebranding jest częścią globalnej transformacji Toyoty - z producenta samochodów w dostawcę szeroko rozumianej mobilności, także w zakresie usług finansowych marki. Toyota Financial Services (TFS) wprowadza nową identyfikację wizualną, na którą składa się projekt nowej wersji logotypu firmy oraz typografii. Nowy design to element globalnego rebrandingu Toyoty, który został opracowany z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach, których Toyota oraz jej spółki zależne pozyskują w związku z nieustannym poszerzaniem zakresu produktów i usług mobilnych. Identyfikacja wizualna pozwala zachować klarowność oraz spójność wszelkich materiałów graficznych zarówno na wszelkiego rodzaju ekranach i urządzeniach mobilnych, jak i na fizycznych przedmiotach i płaszczyznach. Rebranding Toyoty oraz wszystkich submarek wprowadzany w Europie został opracowany z myślą o przejrzystości i prostocie i opiera się na czterech podstawowych zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi, wrażenia klasy premium oraz spójność dla wszystkich działów i jednostek biznesowych. Nowe logo marki Toyota otrzymało dwuwymiarowy design pozbawiony znaku słownego „Toyota”. Utrzymanie nazwy marki w logotypie nie jest konieczne, ponieważ emblemat Toyoty jest dobrze znany w całej Europie. Nowe logo jest proste, przejrzyste i nowoczesne. Podstawowe logo tworzy bazę dla poszczególnych logotypów submarek, do których dodawane są nazwy konkretnych jednostek biznesowych, tj. Toyota Financial Services, Toyota Insurance Services, Toyota Professional, Toyota Business. - Nowa koncepcja wizualna została znakomicie przystosowana do przestrzeni cyfrowej, ale jednocześnie wygląda równie efektownie w świecie fizycznym. Nowe logo będzie stosowane we wszystkich formach naszej komunikacji. Nowy design ułatwi nam dotarcie do klientów na wielu różnych płaszczyznach kontaktu z marką. Sygnalizujemy w ten sposób, nasze intensywne prace w ramach globalnego projektu Mobility – mówi Piotr Marszewski, Specjalista ds. Marketingu w Toyota Bank i Toyota Leasing (TFS). Informacja o banku: Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Komenatrze
Polecane
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank Finanse
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc więcej
TOYOTA FINANCIAL SERVICES Z NOWĄ IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ
TOYOTA FINANCIAL SERVICES Z NOWĄ IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ
Toyota Financial Services wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Obecna koncepcja wpisuje się w epokę cyfryzacji i dominacji więcej
Toyota Bank Polska wprowadza opcję kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty
Toyota Bank Polska wprowadza opcję kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty
W czasie panującej pandemii Toyota Bank Polska chcąc rozszerzać możliwości klientów i ułatwić im zakup nowego auta, udostępnił więcej
Toyota Leasing Polska: Standard Leasing z odroczeniem spłaty
Toyota Leasing Polska: Standard Leasing z odroczeniem spłaty
Toyota Leasing Polska reagując na trwającą pandemię koronawirusa, wprowadza na rynek nowy wariant finansowania aut firmowych. Przedsiębiorcy więcej
Toyota Bank: Mobilna Autoryzacja przy pomocy odcisku palca i FaceID
Toyota Bank: Mobilna Autoryzacja przy pomocy odcisku palca i FaceID
Toyota Bank Polska rozszerzył funkcjonalność swojej aplikacji „Mobilna Autoryzacja”, służącej do potwierdzania logowania i transakcji. więcej