Profile firm
Finanse

Startuje jesienna kampania EFL pod hasłem „Każdy leasing powinien być tak elastyczny”

2020.10.01 00:00
Autor:
W jesiennej kampanii EFL oferuje przedsiębiorcom elastyczne rozwiązania z pewnym partnerem – na niepewny czas. „Każdy leasing powinien być tak elastyczny” obejmuje dwie oferty promocyjne – Łatwy start i UżywaneOK. Kampania rusza 1 października br. Łatwy start to oferta, która uwzględnia indywidualnie ustalony harmonogram spłat, w którym 3 pierwsze raty zostaną obniżone o 50% w porównaniu do wysokości rat wynikających z harmonogramu równomiernego. Pozostała kwota finansowania rozłożona jest według harmonogramu równomiernego. Z oferty mogą skorzystać zarówno obecni jak i nowi klienci EFL zainteresowani nabyciem nowych i używanych aut osobowych i dostawczych oraz maszyn i urządzeń. Przedsiębiorcy zainteresowani nabyciem używanego sprzętu (samochody osobowe i dostawcze, maszyny i urządzenia) mogą skorzystać z oferty UżywaneOK. W ramach promocji EFL oferuje bezpłatną wycenę zewnętrzną sprzętu. Oferta podobnie jak Łatwy start skierowana jest do obecnych i nowych klientów EFL. Promocje się nie łączą. „ Dzięki naszym Klientom i Partnerom, z sukcesem działamy na rynku od 29 lat. Finansowaliśmy ich inwestycje w czasie koniunktury i wraz z nimi budowaliśmy nasz biznes. Rok 2020 postawił przed nami, naszymi klientami, ale i całą gospodarką, wyzwania, których jeszcze rok temu nikt się nie spodziewał. Największym, i jednocześnie naszym głównym celem, było wsparcie klientów i pomoc w przetrwaniu najtrudniejszego okresu – lockdownu. Klienci otrzymali wsparcie w postaci wakacji leasingowych czy Leasingu Swobodnego. W jesiennej kampanii postanowiliśmy dodatkowo wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy planują inwestycje. Podpowiadamy im, jak bezpiecznie sfinansować nowy i używany sprzęt oraz dajemy możliwość elastycznego finasowania. Chcemy nadal być dla naszych Klientów partnerem w biznesie, w szczególności w tym trudnym covidowym czasie” – powiedziała Ewa Kadziewicz, dyrektor departamentu marketingu w EFL. Kampania EFL potrwa do 31 grudnia 2020 roku. Promocja kampanii zaplanowana jest w mediach społecznościowych, online, kanałach direct i offline.
Komenatrze
Tagi: EFL
Polecane
Profile firm z podobnej branży
Open Finance Open FinanceFinanse
GTF GTFFinanse
EFL
Podstawowe informacje:


WWW:

efl.pl
EFL

Wiadomości firmowe

Barometr COVID-19: co druga firma w Polsce spodziewa się powrotu koniunktury najwcześniej za 2-3 lat Finanse
Barometr COVID-19: co druga firma w Polsce spodziewa się powrotu koniunktury najwcześniej za 2-3 lat
Mikro, małe i średnie firmy w Polsce zaczynają odczuwać drugą falę koronawirusa „na własnej skórze”. Piąta edycja Barometru COVID-19, więcej
Barometr EFL na IV kwartał 2020 EFL: COVID-19 anuluje wiele polskich biznesów.
Barometr EFL na IV kwartał 2020 EFL: COVID-19 anuluje wiele polskich biznesów.
Barometr EFL na IV kwartał tego roku pokazuje, że nastroje wśród mikro, małych i średnich firm w Polsce uspokoiły się. Poziom 48,5 pkt. więcej
EFL : 100 mln EURO pożyczki z EBI na preferencyjne finansowanie inwestycji MŚP
EFL : 100 mln EURO pożyczki z EBI na preferencyjne finansowanie inwestycji MŚP
Na początku września EFL podpisał kolejną umowę kredytową z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI). Leasingodawca w ramach programu pomocy więcej
Startuje jesienna kampania EFL pod hasłem „Każdy leasing powinien być tak elastyczny”
Startuje jesienna kampania EFL pod hasłem „Każdy leasing powinien być tak elastyczny”
W jesiennej kampanii EFL oferuje przedsiębiorcom elastyczne rozwiązania z pewnym partnerem – na niepewny czas. „Każdy leasing powinien być więcej
Grupa EFL z nagrodą specjalną Friendly Workplace 2020
Grupa EFL z nagrodą specjalną "Friendly Workplace 2020"
Grupa EFL otrzymała godło i nagrodę specjalną w III edycji konkursu "Friendly Workplace 2020". Wyróżnienie zostało przyznane za więcej