Profile firm
Finanse

Santander Leasing z tytułem Marka Godna Zaufania

2020.04.30 11:45

Zaszczytny tytuł Marka Godna Zaufania 2020 w kategorii leasing trafił do Santander Leasing. Jak co roku organizator badania poprosił przedsiębiorców o spontaniczne wskazanie w 25 kategoriach produktów i usług, do których prezesi i kadra kierownicza mają największe zaufanie. Liderem badania, przeprowadzonego w branży leasingowej, po raz pierwszy został Santander Leasing.

 

- Dla nas od lat odbiór naszego wizerunku i podejścia do biznesu z punktu widzenia klientów, partnerów biznesowych i rynku odgrywa kluczową rolę. Rozwijamy się stabilnie wspierając od lat inwestycje polskich przedsiębiorców praktycznie z każdej gałęzi gospodarki, również w obecnych czasach niepewności wynikającej z pandemii. Dzieje się tak dzięki strategii biznesowej, którą wyróżniają uniwersalność, elastyczności oraz transparentności warunków umowy leasingu. Tym bardziej chciałbym w imieniu całej Spółki podziękować za zaufanie jakim obdarzyli nas badani przedsiębiorcy
w ramach projektu Marka Godna Zaufania
– podkreśla Tomasz Jąder, prezes zarządu Santander Leasing. - Jestem przekonany, że uczciwość i dbałość o etykę w biznesie, szczególnie teraz powinny być coraz powszechniejsze. Przedsiębiorcy są świadomi, że świat się kurczy i dostęp do informacji, możliwości efektywnej weryfikacji swoich partnerów są powszechnie dostępne. Działania nieetyczne po prostu nie popłacają – dodaje.

 

Badanie Marka Godna Zaufania już po raz piąty przeprowadził na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” instytut badawczy Kantar Polska, realizując ankietę wśród prawie 1 200 przedsiębiorców. Respondenci (wg stanowisk była to w ponad 43 proc. kadra kierownicza, prawie 34 proc. prezesi oraz ponad 22 proc. specjaliści) w wypełnionych ankietach wymienili łącznie blisko 250 cenionych przez siebie marek a nagrodzonych zostały firmy w 25 kategoriach branżowych, m.in. takich jak: firma leasingowa, firma ubezpieczenia, audyt finansowy, samochód osobowy czy dostawczy dla firmy, linie lotnicze czy Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. W każdej kategorii przedsiębiorcy mogli wskazać tylko jedną markę. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu, co jeszcze bardziej podkreśla znaczenie tytułu Marka Godna Zaufania i rolę zaufania przedsiębiorców z segmentu B2C czy B2B.

 

Komenatrze
Polecane
Podstawowe informacje:




Wiadomości firmowe

Santander Leasing – ponadrynkowe wzrosty w finansowaniu pojazdów oraz maszyn i urządzeń. Finanse
Santander Leasing – ponadrynkowe wzrosty w finansowaniu pojazdów oraz maszyn i urządzeń.
Jak podaje ZPL przez pierwsze sześć miesięcy br. branża leasingowa sfinansowała środki trwałe o łącznej wartości 29,8 mld zł (-24 proc. więcej
Santander Leasing został partnerem strategicznym akceleratora Accelpoint
Santander Leasing został partnerem strategicznym akceleratora Accelpoint
Santander Leasing podpisał umowę o współpracy z Accelpoint w ramach programu AccelUp, którego celem jest globalna akceleracja innowacyjnych więcej
Santander Leasing wychodzi naprzeciw finansowaniu prywatnej opieki zdrowotnej
Santander Leasing wychodzi naprzeciw finansowaniu prywatnej opieki zdrowotnej
Santander Leasing w tych trudnych i wymagających wsparcia czasach oferuje finansowanie prywatnej opieki zdrowotnej na szczególnych zasadach. więcej
Santander Leasing z tytułem Marka Godna Zaufania
Santander Leasing z tytułem Marka Godna Zaufania
Zaszczytny tytuł Marka Godna Zaufania 2020 w kategorii leasing trafił do Santander Leasing. Jak co roku organizator badania poprosił więcej
Santander Leasing wprowadza możliwość zdalnego podpisania umowy leasingu
Santander Leasing wprowadza możliwość zdalnego podpisania umowy leasingu
Wykorzystując dostępne technologie spółka wprowadza podpisanie umowy leasingu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem więcej