Profile firm
PKO Leasing PKO LeasingFinanse
Pracodawcy RP Pracodawcy RPOrganizacje
Infobip InfobipTelekomunikacja
PZU S.A. PZU S.A.Ubezpieczenia
GPW GPWFinanse
Konsmetal KonsmetalBiznes
easyMarkets easyMarketsInwestycje
Finanse

Klienci doceniają EFL – firma kolejny rok z rzędu Firmą Przyjazną Klientowi

2018.01.11 11:00
Autor:

Klienci doceniają EFL – firma kolejny rok z rzędu Firmą Przyjazną Klientowi

EFL  po raz siódmy został laureatem prestiżowego konkursu „Firma Przyjazna Klientowi”. Główny indeks dla spółki wyniósł aż 93% i był najwyższy w dotychczasowej historii badania. Co więcej, we wszystkich obszarach badania klienci ocenili EFL wyżej niż w ubiegłym roku.
Wartość indeksu „Firma Przyjazna Klientowi” uzyskana przez EFL w tegorocznej edycji jest o jeden punkt procentowy wyższa niż średnia uzyskana przez laureatów Programu w 2016 roku i jeden punkt procentowy wyższa niż wynik uzyskany przez EFL w roku 2016.
Niemal wszyscy klienci uznali pracowników EFL za uprzejmych (98%) i kompetentnych (95%). 95% badanych zgadza się też ze stwierdzeniem, że pracownik EFL na samym początku informuje o wszystkich wymaganych formalnościach w takcie załatwiania leasingu. W porównaniu do edycji 2016 roku o 15 p.p. wzrósł odsetek osób skłonnych polecić firmę (promotorów). Za silną stronę firmy, respondenci uznali również szybkość załatwiania spraw i dobre warunki leasingu.
- Tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi” jest  dla naszej firmy szczególnie cenny, ponieważ przyznają go sami klienci. Od siedmiu lat regularnie poddajemy się badaniu i konsekwentnie pracujemy nad poprawą jakości obsługi klienta, modyfikujemy ofertę i wprowadzamy nowe rozwiązania. Tegoroczna najwyższa w historii badania ocena jest potwierdzeniem, że podejmowane przez nas działania są efektywne i doceniane przez klientów. Szczególnie cieszą nas lojalność, skłonności do rekomendacji i ogólne zadowolenie z oferty produktowej i jakości obsługi - mówi Radosław Woźniak, Wiceprezes Zarządu EFL.
Godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która jako jedyna w Polsce prowadzi kompleksowy projekt badawczo-rozwojowy, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z klientami opierają się na wymianie wartości. Program jest realizowany na rynku polskim od 13 lat.
W badaniu uwzględniono takie wskaźniki jak: ocenę współpracy z EFL i łatwości kontaktu z firmą, ocenę prawdopodobieństwa rekomendacji EFL oraz ogólne zadowolenie klientów EFL. Dodatkowo badano ocenę infolinii EFL. Badanie zrealizowano na próbie 300 klientów EFL we wrześniu 2017 roku.
 

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
Open Finance Open FinanceFinanse
GTF GTFFinanse
EFL
Podstawowe informacje:


WWW:

efl.pl
EFL

Wiadomości firmowe

EFL inspiruje, jak zostać Najlepszym Pracodawcą Finanse
EFL inspiruje, jak zostać Najlepszym Pracodawcą
EFL został laureatem pierwszej edycji konkursu „Inspiratorzy Biznesu: Najlepszy Pracodawca”. Leasingodawca został wyróżniony za zbudowanie więcej
EFL:Przedsiębiorczy milenialsi za pan brat z leasingiem – 2 na 3 „igreków” leasinguje swoje inwestyc
EFL:Przedsiębiorczy milenialsi za pan brat z leasingiem – 2 na 3 „igreków” leasinguje swoje inwestyc
Aż 65 proc. milenialsów prowadząc swoją firmę korzysta z leasingu. To ponad cztery razy więcej niż przy zakładaniu działalności, więcej
Branżowy Barometr EFL: inwestycyjny boom w handlu, zakupowy szał w produkcji
Branżowy Barometr EFL: inwestycyjny boom w handlu, zakupowy szał w produkcji
Produkcja, HoReCa i handel to sektory, które w I kwartale br. oceniają swoją sytuację lepiej niż w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Ich więcej
Inwestycje planuje dwa razy więcej średnich niż mikro firm
Inwestycje planuje dwa razy więcej średnich niż mikro firm
Nowy rok w najlepszych nastrojach rozpoczęły średnie firmy – odczyt „Barometru EFL” dla tej grupy
w I kwartale był najwyższy w więcej
EFL: branża budowlana odbudowuje się na dobre. Więcej sprzedawać zamierza niemal co druga firma
EFL: branża budowlana odbudowuje się na dobre. Więcej sprzedawać zamierza niemal co druga firma
Aż 44 proc. przedstawicieli branży budowlanej prognozuje wzrost sprzedaży swoich produktów i usług w I kwartale br. – wynika z pierwszego więcej