Profile firm
Sodexo SodexoHotele i restauracje
KGHM KGHMPrzemysł
Eurolot EurolotTransport
BARC Warszawa S.A. BARC Warszawa S.A.Budownictwo
Finanse

Klienci doceniają EFL – firma kolejny rok z rzędu Firmą Przyjazną Klientowi

2018.01.11 11:00
Autor:

Klienci doceniają EFL – firma kolejny rok z rzędu Firmą Przyjazną Klientowi

EFL  po raz siódmy został laureatem prestiżowego konkursu „Firma Przyjazna Klientowi”. Główny indeks dla spółki wyniósł aż 93% i był najwyższy w dotychczasowej historii badania. Co więcej, we wszystkich obszarach badania klienci ocenili EFL wyżej niż w ubiegłym roku.
Wartość indeksu „Firma Przyjazna Klientowi” uzyskana przez EFL w tegorocznej edycji jest o jeden punkt procentowy wyższa niż średnia uzyskana przez laureatów Programu w 2016 roku i jeden punkt procentowy wyższa niż wynik uzyskany przez EFL w roku 2016.
Niemal wszyscy klienci uznali pracowników EFL za uprzejmych (98%) i kompetentnych (95%). 95% badanych zgadza się też ze stwierdzeniem, że pracownik EFL na samym początku informuje o wszystkich wymaganych formalnościach w takcie załatwiania leasingu. W porównaniu do edycji 2016 roku o 15 p.p. wzrósł odsetek osób skłonnych polecić firmę (promotorów). Za silną stronę firmy, respondenci uznali również szybkość załatwiania spraw i dobre warunki leasingu.
- Tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi” jest  dla naszej firmy szczególnie cenny, ponieważ przyznają go sami klienci. Od siedmiu lat regularnie poddajemy się badaniu i konsekwentnie pracujemy nad poprawą jakości obsługi klienta, modyfikujemy ofertę i wprowadzamy nowe rozwiązania. Tegoroczna najwyższa w historii badania ocena jest potwierdzeniem, że podejmowane przez nas działania są efektywne i doceniane przez klientów. Szczególnie cieszą nas lojalność, skłonności do rekomendacji i ogólne zadowolenie z oferty produktowej i jakości obsługi - mówi Radosław Woźniak, Wiceprezes Zarządu EFL.
Godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która jako jedyna w Polsce prowadzi kompleksowy projekt badawczo-rozwojowy, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z klientami opierają się na wymianie wartości. Program jest realizowany na rynku polskim od 13 lat.
W badaniu uwzględniono takie wskaźniki jak: ocenę współpracy z EFL i łatwości kontaktu z firmą, ocenę prawdopodobieństwa rekomendacji EFL oraz ogólne zadowolenie klientów EFL. Dodatkowo badano ocenę infolinii EFL. Badanie zrealizowano na próbie 300 klientów EFL we wrześniu 2017 roku.
 

Komenatrze
Polecane
Profile firm z podobnej branży
Open Finance Open FinanceFinanse
GTF GTFFinanse
EFL
Podstawowe informacje:


WWW:

efl.pl
EFL

Wiadomości firmowe

Barometr EFL: koniec roku pod znakiem coraz słabszych nastrojów w MŚP Finanse
Barometr EFL: koniec roku pod znakiem coraz słabszych nastrojów w MŚP
Ostatni w 2018 roku pomiar Barometru EFL pokazuje dalszy spadek nastrojów wśród mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Po najniższym w więcej
Branża budowlana w Polsce: słaby punkt to kadry, mocny to wzrost gospodarczy i nowe technologie
Branża budowlana w Polsce: słaby punkt to kadry, mocny to wzrost gospodarczy i nowe technologie
Prezentacja wyników raportu EFL „Budownictwo przyszłości. Pod lupą”
Przedstawiciele branży budowlanej w Polsce lepiej postrzegają więcej
Leasing Europejski w EFL
Leasing Europejski w EFL
EFL dzięki współpracy z międzynarodowymi instytucjami finansowymi od roku 2005 do końca czerwca 2018r zawarł łącznie 93 480 umów więcej
Kiedy warto wziąć leasing, a kiedy pożyczkę?
Kiedy warto wziąć leasing, a kiedy pożyczkę?
Prowadząc firmę należy liczyć się ze sporymi kosztami zakupu środków trwałych niezbędnych w prowadzeniu działalności. Jeżeli nie więcej
EFL liczy na dwucyfrowy wzrost rynku leasingu IT w 2018 dzięki dotacjom unijnym
EFL liczy na dwucyfrowy wzrost rynku leasingu IT w 2018 dzięki dotacjom unijnym
Sprzęt IT znajduje się w TOP3 najbardziej dynamicznych segmentów leasingu maszyn i urządzeń. Jak podaje Związek Polskiego Leasingu, w I więcej