loader

Finaliści ABSL Start-Up Challenge zaprezentują swoje możliwości biznesowe na konferencji ABSL Summit

Wystartowała czwarta edycja programu ABSL Start-Up Challenge, skierowanego do młodych firm szukających możliwości nawiązania współpracy z globalnymi liderami. Start-upy, które zakwalifikują się do finału będą mogły zaprezentować swoje możliwości biznesowe na konferencji ABSL Summit. Wśród gości pojawi się m.in. Bill Clinton, były Prezydent Stanów Zjednoczonych.

 

Nowoczesne usługi i narzędzia finansowe, automatyzacja procesów biznesowych, narzędzia ułatwiające zarządzanie zasobami ludzkimi oraz sprzedaż i marketing – to właśnie start-upy z tych obszarów są najbardziej poszukiwane w tegorocznej edycji ABSL Start-Up Challenge.

 

– Konferencja ABSL to jedno z wiodących wydarzeń biznesowych w Europie Środkowej i Wschodniej, które gromadzi ponad tysiąc uczestników rocznie. Od 2010 r. stanowimy wyjątkową platformę do dyskusji, analiz i prognoz dotyczących trendów i wpływów wśród czołowych liderów biznesu, polityków i ekonomistów. Punkt kulminacyjny każdego wydarzenia to rozmowa z kluczowym prelegentem w formacie globalnym, zawsze inspirująca osoba o międzynarodowym uznaniu mówi Łukasz Czajkowski, Dyrektor ds. Członkostwa i Społeczności ABSL.

 

W tym roku głównym mówcą będzie Prezydent Bill Clinton, założyciel i Prezes Zarządu Fundacji Clintona i 42. Prezydent Stanów Zjednoczonych. Był pierwszym od 60 lat demokratycznym prezydentem, który został wybrany dwukrotnie, a w trakcie jego prezydentury Stany Zjednoczone przechodziły okres najdłuższej ekspansji gospodarczej w historii Ameryki tworząc 22 miliony miejsc pracy.

 

ABSL Start-Up Challenge szansą dla młodych firm

 

Zdaniem zwycięzców poprzednich edycji konkurs to szansa dla start-upów na dynamiczny rozwój, zwiększenie rozpoznawalności oraz nawiązanie cennych relacji biznesowych z międzynarodowymi firmami.

 

– Świetnie zorganizowany event, który pozwala łączyć poszukające nowości i technologii korporacie z dynamiczną sceną start-upową. Mieliśmy okazję zaprezentować swoje rozwiązanie przed wieloma korporacjami, w tym szczególnie interesującymi nas firmami z sektora FMCG – mówi Konrad Szczukiewicz, Chief Business Officer w firmie ShelfWise. – Zwycięstwo w konkursie i uznanie jury pozwoliło nam na jeszcze większy rozgłos oraz rozwój firmy. Obecnie rozwijamy jeden z naszych projektów we współpracy z dużą korporacją właśnie dzięki Start-Up Challnge – dodaje.

 

Biznesowa trampolina dla start-upów

 

Projekty, dzięki którym oferty biznesowe start-upów trafią bezpośrednio do międzynarodowych gigantów zostaną przygotowane we współpracy z doświadczonymi ekspertami rynkowymi w zakresie budowy rozwiązań start-upowych w środowisku największych korporacji.

 

– Udział w Start-Up Challenge polecam wszystkim start-upom, przede wszystkim ze względu na możliwość nawiązania relacji biznesowych i realizacji wdrożeń w firmach zrzeszonych w ABSL. Udział w konkursie to nie tylko pojedyncze wydarzenie, ale szereg spotkań i wydarzeń towarzyszących, które odbywają się przez cały rok. Dzięki udziałowi w ABSL Start-Up Challenge udało nam się zrealizować już co najmniej kilka wdrożeń w jednych z największych firm na świecie. Bardzo cenimy sobie wsparcie merytoryczne partnerów w rozwoju produktu, tak aby dostosować go do potrzeb klientów. Dla korporacji udział w przedsięwzięciu ABSL oznacza unikalną możliwość przeglądu najlepszych start-upów na rynku i ich technologii, a co za tym idzie – możliwość wdrożenia najlepszych, najciekawszych rozwiązań – mówi Rafał Kosno, Chief Executive Officer w firmie Waywer.

 

– Warto podkreślić, że każdy z uczestników programu jest zwycięzcą. Możliwość dotarcia ze swoim produktem pozwala uczestnikom uzyskać międzynarodowy zasięg oraz rozpoznawalność. To także zdobycie know-how i bezpośredni dostęp do liderów rynków nowych technologii – mówi Tomasz Kowalczyk, Partner w Rebels Valley, butiku doradczym wspierającym organizację programu. Wyzwania jakie stawiamy w tym roku zgłaszającym wypracowaliśmy wspólnie m.in. z P&G, Citi, BNY Mellon, Eagle, DSV, Ranstad czy Pracuj Ventures – dodaje.

 

Ostatni tydzień zgłoszeń do konkursu  

 

Nabór zgłoszeń do konkursu trwa do 17 kwietnia 2019 r. Każdy ze start-upów zakwalifikowanych do programu otrzyma wsparcie eksperckie w przygotowaniu profesjonalnej oferty biznesowej, dostosowanej do wyśrubowanych oczekiwań korporacji. Wybrane start-upy otrzymają wsparcie doradcze w procesie wdrażania swoich rozwiązań u partnerów Start-Up Challenge. Wsparcie merytoryczne programu zapewni, jako operator, zespół butiku doradczego Rebels Valley. Start-upy otrzymają również pomoc doświadczonych ekspertów biznesowych z doświadczeniem w podejmowaniu decyzji zakupowych i wdrożeniowych w korporacjach.

 

***

 

O konkursie ABSL Start-Up Challenge

author avatar
PR Setter

1 2

O autorze