loader

Celina Statkiewicz w „Naszym najpyszniejszym” odkryje najpyszniejsze regionalne dania mleczne

Osiem odcinków programu odbędzie się w ramach kampanii „Mleko – dobry wybór”, sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka, której organizatorem jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny w Warszawie. Partnerami kampanii „Mleko – dobry wybór” są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.

Nasze najpyszniejsze, TVP3, niedziela, godz. 9.45.

Kampanię sfinansowano z Funduszu Promocji Mleka

author avatar
Capital24.tv
Capital24.tv - Nakręcamy biznes! Capital24.tv to pierwsza w Polsce internetowa telewizja biznesowa, która dostarcza wartościowe informacje, analizy oraz ekspertyzy związane z rynkiem gospodarczym i finansowym. Serwis został stworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy i ekspertów, którzy prezentują treści w przystępnej i atrakcyjnej formie. Platforma umożliwia firmom założenie bezpłatnych profili, na których mogą publikować wiadomości, zdjęcia, podcasty oraz wideo, a także zintegrować je z kontem na YouTube. Dzięki licencji Creative Commons, treści zamieszczone na Capital24.tv są dostępne dla dziennikarzy i blogerów do bezpłatnego pobierania i udostępniania, co sprzyja szerzeniu wiedzy na temat polskiego biznesu i rynku kapitałowego.

1 2

O autorze