Profile firm

Boty przyśpieszą obsługę klientów Credit Agricole

2020.12.09 14:40
Autor:
Credit Agricole Bank Polska przyśpiesza obsługę swoich klientów. Na początku grudnia w banku uruchomiony został automatyczny doradca o imieniu Asia, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania przez Internet. Wkrótce Asia wspomoże również pracę doradców w telefonicznym contact center. Automatyczny Doradca Asia jest dostępny dla klientów przez całą dobę na stronie www banku, w zakładce Kontakt, a także na stronie logowania do e-banku. Jest dostępny w stałej gotowości - na połączenie z nim nie trzeba czekać ani chwili. Przed rozpoczęciem rozmowy wystarczy podać imię i nazwisko oraz opcjonalnie numer telefonu. Czatbot korzysta z technologii Google Dialog Flow – odpowiadającej za rozpoznawanie ludzkiej mowy, dzięki czemu rozmawia się z nim niemal jak z żywym człowiekiem. - Technologia ta potrafi rozpoznać słowa i zdania napisane przez klienta na czacie, nawet wówczas, gdy popełni on błąd lub użyje potocznego słownictwa. Wykorzystanie sztucznej inteligencji sprawia, że bot potrafi rozpoznać synonimy, odmianę wyrazów i dzięki temu doskonale radzi sobie z odpowiadaniem na pytania, a rozmowy brzmią bardzo naturalnie - tłumaczy Iga Stępień, manager transformacji bankowości detalicznej. Asia nie jest zintegrowana z systemami transakcyjnymi banku, nie może więc rozwiązać problemu konkretnego klienta. Służy wyłącznie jako źródło informacji i odpowiada na ogólne pytania. Obecnie obsługuje trzy tematy: odblokowanie dostępu do bankowości internetowej i mobilnej, obsługa kredytów oraz ich rozliczenie, obsługa kart kredytowych i debetowych. Oczywiście Asia nigdy nie zostawi klienta bez wsparcia. Jeśli nie będzie potrafiła rozpoznać jego intencji, skieruje sprawę do doradcy, który będzie kontynuował rozmowę z klientem w formie live–chatu. Na początku przyszłego roku do dyspozycji klientów oddany zostanie również telebot Asia, którego zadaniem będzie uwierzytelnianie i rozwiązywanie najczęstszych problemów klientów w telefonicznym Contact Center. - Liczba telefonicznych kontaktów z naszym bankiem rośnie bardzo dynamicznie z roku na rok, a w okresie pandemii zwiększyła się aż trzykrotnie w porównaniu ze zwykłą liczbą połączeń. Dlatego uruchamiamy narzędzie, które odciąży naszych doradców w obsłudze standardowych spraw i pozwoli im skupić się na dłuższych i poważniejszych rozmowach z klientami - mówi Vinodh Rajamoney, dyrektor Contact Center Credit Agricole. Credit Agricole jest jednym z rynkowych pionierów we wdrażaniu rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji do obsługi klientów w bankowości. W lipcu 2017 r. jako pierwszy bank w Polsce uruchomił czatbota KrEdytka, który wspiera sprzedaż kredytów gotówkowych poprzez platformę Facebook Messenger.
Komenatrze
Inne
Polecane
Profile firm z podobnej branży
Saxo Bank Saxo BankBanki
mBank mBankBanki
PKO BP PKO BPBanki
Podstawowe informacje:


WWW:
Adres:

www.credit-agricole.pl
ul. Legnicka 48 bud. C-D
54-202 Wrocław

Wiadomości firmowe

Rusza Górska Odyseja – na ratunek zaśmieconym górom i lasom
Rusza Górska Odyseja – na ratunek zaśmieconym górom i lasom
23 stycznia w Ustrzykach Górnych rozpocznie się #GórskaOdyseja – 700-kilometrowy marsz szlakami Karpat i Sudetów, który ma zwrócić uwagę więcej
Ferie pod znakiem oszczędzania z Credit Agricole
Ferie pod znakiem oszczędzania z Credit Agricole
Credit Agricole od kilku miesięcy popularyzuje oszczędzanie pieniędzy i bardziej świadome gospodarowanie domowym budżetem. Pod patronatem więcej
Credit Agricole i agencja Just po raz czwarty nagrodzone Kreaturami
Credit Agricole i agencja Just po raz czwarty nagrodzone Kreaturami
Po raz czwarty z rzędu reklamy banku Credit Agricole zostały nagrodzone w konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z więcej
Credit Agricole wspiera kobiety w biznesie
Credit Agricole wspiera kobiety w biznesie
Credit Agricole zaprasza na konferencję online „Kobiety u progu kariery zawodowej”. Jest to wydarzenie przeznaczone dla kobiet, które stoją więcej